MilliVanilli Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Jeg har hørt mye bra om både Lancome Miracle Teint, Dior Forever og Dior Nude. Hvilken skal jeg velge?
Honesty Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Med Dior må du nesten prøve deg fram. Jeg synes de har veldig fine farger, men ALLE foundationene derfra mørkner på huden hos meg, også med primer. Jeg har tørr hud, og har ikke dette problemet ellers. Min favoritt derfra er Nude, men den er ikke særlig fuktgivende. Teint Miracle er nydelig så lenge det er varmt i været, men nå opplever jeg at jeg blir tørr av den, også, men jeg sliter litt i overgangen mellom sensommer og høst på den fronten. Dior Nude skal gi et naturlig resultat, og det samme skal Teint Miracle. Jeg synes begge oppfyller kravene, og de dekker ganske OK, men Dior Nude er litt tykkere i konsistens. Dior Forever sitter virkelig som støpt, så den er fin dersom du har normal/blandet hud. Den er lett i konsistensen, gir en naturlig overflate (ikke klissete), og dekkevnen kan bygges.
Gjest "gjest" Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Chanel kommer med en ny foundation i høst som heter Perfection Lumiere, jeg vil anbefale deg å vente med utprøving av ny foundation til da. 1
Gjest Candide Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Jeg vil definitivt anbefale Dior Nude. Den gir et mer naturlig resultat på meg enn Lancome Miracle Teint, da jeg er ganske lys og Lancome sin hadde en tendens til å bli for mørk for meg (til tross for at jeg brukte den lyseste varianten). Jeg har også en tendens til å reagere på sminke (huden kan bli rød og irritert), men jeg har aldri opplevd det med Dior sin. Den oppfyller alle krav jeg har til en perfekt foundation! Men hva med å prøve ut begge, så ser du hva du trives best med?
Honesty Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Chanel har uheldige farger for meg, men det kan selvsagt variere. Generelt synes jeg Kanebo og Dior har fine farger i den nøytrale skalaen, mens Chanel stort sett er for gule eller for rosa. Med Lancome er det litt hit or miss.
Havtorn Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Jeg bruker Lancôme sin nå, de gangene jeg bruker flytende. Veldig fornøyd. Ellers har det gått mest i Dior Nude, foretrekker den midt på sommeren, synes Lancôme sin er mer vinterfoundation på meg, om man kan si det slik.
caro90 Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Har prøvd Lancome sin for en stund siden teint miracle og likte den med engang føltes ut at jeg ikke hadde noe i ansikte. nå prøver jeg Estee lauder sin for øyeblikket, kanskje prøve Dior sin etter den.=)
kills Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 Liker Dior Forever sin konsistens mye bedre enn Dior Nude, så den er absolutt til å anbefale. Har prøvd alle mulige foundations fra Chanel, Lancome, Mac, Helena Rubenstein etc.. og har nå brukt Dior Forever i et par år, så den er fortsatt favoritten i sminkepungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå