Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting, når man har sex og gutten kommer inni seg, kommer det alltid noe sæd som blir igjen inni der?

Eller hvordan er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på en ting, når man har sex og gutten kommer inni seg, kommer det alltid noe sæd som blir igjen inni der?

Eller hvordan er det?

Det kommer jo ut igjen, det blir ikke oppi der. Da hadde det jo fylt seg opp til slutt.

• Liker 1
Skrevet

Sædceller kan svømme rundt i opptil fire døgn, om jeg husker riktig - men det er svært få som lever så lenge.

Ellers kommer det jo ut :)

Skrevet

De kommer jo oppi der, men så kommer de ut igjen ... de som ikke kommer ut igjen med en gang, støter kroppen ut igjen ved slimhinnenene vi har der nede + at vi har mensen ;)

Uten slimhinnene hadde vi hatt mye betennelse, sår og infeksjoner der nede, så slimhinnene er livsnødvendig for at vi skal være sunne og friske der nede ;)

Skrevet

Hehe, lurer faktisk på det samme. Føles jo som om alt kommer ut igjen når man reiser seg. De må svømme sykt fort! :sjenert:

Skrevet

Ja, men er dagen etterpå også så kjennes det ut som det kommer mye utflod, men da er det sikkert rester fra spermet :gjeiper:

Men lurer virkelig på om alt kommer ut eller om det er noe som blir igjen oppi der uansett

Skrevet

Ja, men er dagen etterpå også så kjennes det ut som det kommer mye utflod, men da er det sikkert rester fra spermet :gjeiper:

Men lurer virkelig på om alt kommer ut eller om det er noe som blir igjen oppi der uansett

Selvfølgelig blir det ikke igjen "oppi der"! Er det mulig? Skulle damer tlslutt bli gående med litervis med sæd i livmora?

Skrevet

Selvfølgelig blir det ikke igjen "oppi der"! Er det mulig? Skulle damer tlslutt bli gående med litervis med sæd i livmora?

Hahaha! Ser det for meg. Men har lurt litt på noe av det i samme duren selv. "Vi" prøver å bli gravid nå, så hvordan er det hvis jeg sitter på toppen? Man kjenner jo at det renner ut når man reiser seg, men jeg satser jo på at noen har ræven i gir og på vei opp livmora allerede? hehe

Skrevet

Har du ikke fått svar på det, da?

Kan prøve å svare på en annen måte: alt kommer ut til slutt, men til ulik tid.

Det meste av ladningen blir jo igjen i skjeden. Bare en liten del passerer livmorhalsen. Størsteparten renner ut igjen med en eneste gang. Noe blir litt lenger og renner ut dagen etter. Det som passererer gjennom livmorhalsen vil også renne ned igjen, eller støtes ut sammen med blod og slimhinner når man har mensen. Blir det en befruktning, så kommer resultatet av den ene som svømte best etter 9 mnd.

Skrevet

Og man kan fint bli gravid om man sitter oppå ;)

De skytes jo ut med en viss fart og trykk. Trodde det med å ligge stille med en pute under rumpen etter sex kun var et gammelt kjerringråd.

Skrevet

Og man kan fint bli gravid om man sitter oppå ;)

De skytes jo ut med en viss fart og trykk. Trodde det med å ligge stille med en pute under rumpen etter sex kun var et gammelt kjerringråd.

Haha.. er det jeg alltid har trodd og ;) Er ihvertfall ikke det jeg har holdt på med ;) Holdt på å daue av latter når typen foreslo det... så lenge trykket i vannslangen fungerer så bør det vel ikke være ett problem ;) thihi

Skrevet

Er ingen ting som du dumme eller teite spørsmål! :) Lurer man så lurer man.

Skrevet

Blir vell noe igjen oppi der? Selvom mesteparten renner ut mener jeg.

Jeg syns ikke det er så dumt spørsmål, for har tenkt litt på det samme selv :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...