AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Når dere dater og har sex med noen over tid. Litt sånn i fasen "nesten-kjærester". Er eksklusive osv. Hvor lenge bruker dere kondom? Sjekker dere dere begge to før dere kutter den? I så fall, avtaler dere det ("skal vi sjekke oss")? Eller er det noe som forventes at man gjør på eget intiativ...? Jeg lurer fordi jeg holder på med en, og han tar alltid på kondom (fornuftig kar, bare positivt det!). Jeg går på pillen, men han har aldri spurt om det og jeg føler det er litt teit å plutselig si det. Tenk om han er redd for at jeg har kjønnssykdommer:s Eller om han er redd for å bli lurt (ingen fare for det, men det kan han jo ikke vite sikkert). Er mye greiere og mer spontant uten, men tør liksom ikke helt foreslå det. Herregud, høres ut som en fjortis nå, men bedre å spørre etter hva som er normalt her enn å drite meg ut foran han Tidligere kjærester har bare kjørt på fra første stund uten, så uvant dette her...
Gjest Regza Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Til begge har testet seg. Merkelig at ikke flere gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Det kan jo hende at han har noe som han ikke vil smitte deg med, og derfor unngår det
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Til begge har testet seg. Merkelig at ikke flere gjør det. Flaut å si, men jeg vet ikke hvordan man tester seg. Kanskje ikke rett tråd å ta det i, men jeg vet at man må til legen, men hva man sier/bestiller der og hva man faktisk tester (kun klamydia?) vet jeg ikke. Kvier meg litt for det pga det. Flaut å være såpass gammel og ikke vite sånt. Skal sies at jeg har hatt få partnere, men uansett greit å sjekke sikkert:s
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Det kan jo hende at han har noe som han ikke vil smitte deg med, og derfor unngår det Iiiiik, håper ikke det :gjeiper: Hadde nå håpet han var en "skikkelig type" som ikke hadde ligget rundt ubeskyttet og pådratt seg sånn. Hvis det er tilfelle er det ganske turn-off:p Men absolutt en mulighet, neppe noe han innrømmer da men
Rofl Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Flaut å si, men jeg vet ikke hvordan man tester seg. Kanskje ikke rett tråd å ta det i, men jeg vet at man må til legen, men hva man sier/bestiller der og hva man faktisk tester (kun klamydia?) vet jeg ikke. Kvier meg litt for det pga det. Flaut å være såpass gammel og ikke vite sånt. Skal sies at jeg har hatt få partnere, men uansett greit å sjekke sikkert:s Ikke noe flaut det Om du bor i en storby kan du mest sannsynlig få gjort det gratis på sykehuset eller igjennom studentordningen om du er student. Google er meget flink til å gi deg slik informasjon Skriv inn stedet du bor og sos test eller testing for seksuelt overførbare sykdommer + stedsnavnet Håper det hjelper
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Ikke noe flaut det Om du bor i en storby kan du mest sannsynlig få gjort det gratis på sykehuset eller igjennom studentordningen om du er student. Google er meget flink til å gi deg slik informasjon Skriv inn stedet du bor og sos test eller testing for seksuelt overførbare sykdommer + stedsnavnet Håper det hjelper Å, tusen takk! Er student, så kanskje det finnes noe greier. Eller, kan godt betale vanlig for det også, er jo verd pengene sånn sett:p Skal sjekke i morgen, litt trøtt nå
Gjest otrivin Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Jeg hadde villet at begge skulle sjekke seg med mindre jeg visste at han var jomfru og KUN hadde hatt meg eller visste at han ikke KUNNE hatt sex med noen andre i perioden. Og gått på annen prevensjon såklart.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Får man behandling hvis man sier at jeg har blitt truffet på pikken og det gjør vondt ? skjer det da noe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå