Gå til innhold

ei jente på forelesning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ei jente på forelesning her om dagen som jeg også så under fadderuka. Jeg aner ikke hva hun heter eller hva hun går, men jeg synes hun var litt søt.

Jeg er en veldig sjenert gutt og er ikke særlig flink til å snakke med jenter.

Bør jeg prøve å snakke med henne etter neste forelesning? Isåfall hva bør jeg si? Hvordan skal jeg starte samtalen?

Jeg har lyst til å bli kjent med henne, men er som sagt utrolig sjenert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare gå bort til henne, og hils på henne og start en samtale hvis hun sitter et sted å studerer feks. Jeg husker mange gutter kom bort til meg da jeg satt i kantina, biblioteket eller bare på benken på høyskolen , jeg synes at det er kjempe hyggelig:D husker en av dem hilste pent, introduserte seg selv og vi ble gode "studiekamerater" det var ifjor, men dammmn han var kjekk :rodmer:

Lykke til;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville prøvd gi henne noen blikk og smil, og se hvordan hun reagerer. Hvis hun virker positiv, så kunne du prøvd å prate med henne etter timen/i pausen :)

Skrevet

Sett deg ved henne i neste forelesning :) Da kan du feks starte praten i pausen ved å spør om noe du ikke forsto helt i forelesningen, og fortsette praten derfra :)

• Liker 1
Skrevet

Foreslår det samme som venus_!!!

Skrevet

Hvis jeg da faktisk snakker med henne, kan jeg spørre om mobilnret hennes "med en gang" da?

Eller blir det for pushy? Tingen er at det er snakk om exphil forelesning, så det er mye folk der og flere forelesninger i uken . Så det kan jo hende jeg ikke ser henne på en stund..

Skrevet

"Hei! Skal vi diskutere Freuds 'Three Essays on the Theory of Sexuality' over en kopp kaffe?"

• Liker 2
Skrevet

"Hei! Skal vi diskutere Freuds 'Three Essays on the Theory of Sexuality' over en kopp kaffe?"

Yeah,I don't think so xD

Skrevet

Tror ikke du må planlegge så mye på forhånd. Må nesten se an responsen du får. Hvis det er god respons, kan du f.eks foreslå at dere tar en kaffe en dag?

Skrevet

Du kan jo også spørre om dere skal jobbe med oppvaer i det faget sammen. Da blir du lett bedre kjent med henne.

Skrevet

Prøv å sett deg i nærheten av henne, Så ender det fort i prat utenom det faglige når man må diskutere ting og sånn.

Hvor tar du exphil? :P Driver med det nå selv.

Skrevet

Prøv å sett deg i nærheten av henne, Så ender det fort i prat utenom det faglige når man må diskutere ting og sånn.

Hvor tar du exphil? :P Driver med det nå selv.

Tar exphil på uio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...