AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Er det lenge siden denne forsvant fra butikkhyllene? Jeg kjøper ikke så veldig mye sjokolade, men fikk så lyst på denne en dag, men fant den ikke på noen butikker. Er det noen som har forslag til en annen type sjokolade som smaker det samme? Begynner å bli kjempelei av at alle favorittene mine forsvinner fra hyllene, er vel kanskje jeg som har så sær smak? Sørger fortsatt over tapet av blant annet stimerol kiss cool, tante theas fylte svinekjøttkarbonader, coop plus juicen med smak av grønn te og eple osv osv.
Gjest NozMonster Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 (endret) mmmhm, den appelsin-krokanen var jo en av de beste!!! men jaaaa, den er borte! borte vekk! dø og begravet! teite teite freia! noen som smaker likt? neeeeh...tviler... kanskje om du kjøper en sånn ball man kaster i bakken vettu, sånn som selges i påsketider- det er jo appelsinsjokolade. om du tar en sånn båt og en krokanrull-bit samtidig Endret 28. september 2011 av NozMonster
Fandenivoldsk Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Er jo ikke Freia sin skyld at den ikke solgte Ellers kan jeg ikke komme på noe som smaker likt.. eneste må jo være Appelsinsjokoladen.
Gjest Apophis Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Har sett den man må denge i bordet slik at den deler seg som ei appelsin bli solgt rundt juletider ihvertfall. Har mista mange av mine favoritter også, opp gjennom tidene. Pepper Doodles - vekke. Pizza Mexicana - vekke. Soho - vekke. Cheez Cruncherz - vekke. Fjerner alle mine største favoritter
Gjest Emera Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 (endret) Her i Norge må det være forferdelig dyrt å lansere nye produkter, for med mindre de tar, og beholder, hele markedet, så fordufter de. Men svenske Marabou, som jo sammen med Freia er en del av Kraft Foods, har fremdeles Appelsinkrokan i sortimentet sitt. Akkurat som med alt annet. Det forsvinner i Norge, men forblir i Sverige. Kanskje fordi de er flere enn oss, men dumt uansett. Så om du kan, så dra over grensen en tur. http://www.marabou.se/var-choklad/product.php?id=92 Endret 29. september 2011 av Emera
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 JEG SAVNER SOHO BIG TIME!!!!! MM
Gjest Spinell Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Hver gang det snakkes om produkter som er borte så kommer noen drassende med den hersens Soho-sjokoladen. Den var jo gyselig! Men appelsinkrokan var godt! Hvorfor fjernes ikke heller Fruktnøtt eller den melkesjokoladen med salt og kvikklunsj? Eller Smash? Eller kokosbitene fra Twistposen? 1
Mynona Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Er det ikke en Daim med appelsinbiter i nå? Blir jo ikke helt det samme, men det er hvertfall appelsin og karamell.. Er krokan og karamell lignende egentlig? jeg liker ikke krokan, så vet egentlig ikke. Men jeg tror kanskje jeg så appelsinkrokan i butikken i stad.. Skal ikke banne på det, men jeg var livredd for at de hadde tatt ut Smash av sortimentet en stund, for den var flytta på. Jeg synes Jade sjokoladene var gode jeg, men de ble også borte. Eneste Nidar sjokoladen jeg synes er god..
Fanta Exotic Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Pepper Doodles - vekke. Mener du cheese Doodles med pepper fra OLW? .. Mener jeg så de i butikken istad
Gjest Emera Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Hver gang det snakkes om produkter som er borte så kommer noen drassende med den hersens Soho-sjokoladen. Den var jo gyselig! Enig i det, syrlig sjokolade falt ikke i smak hos meg. Det ble helt feil.
Gjest Apophis Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Mener du cheese Doodles med pepper fra OLW? .. Mener jeg så de i butikken istad Har vært innom alle matbutikkene og bensinstasjonene hvor eg bor fleire ganger kun for å se etter pepper doodles'n, ingen av de hadde den
Mynona Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Hver gang det snakkes om produkter som er borte så kommer noen drassende med den hersens Soho-sjokoladen. Den var jo gyselig! Men appelsinkrokan var godt! Hvorfor fjernes ikke heller Fruktnøtt eller den melkesjokoladen med salt og kvikklunsj? Eller Smash? Eller kokosbitene fra Twistposen? Hvis de fjernes dør jeg! Det er jo de beste. Mine favoritter.
Gjest Apophis Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 Hver gang det snakkes om produkter som er borte så kommer noen drassende med den hersens Soho-sjokoladen. Den var jo gyselig! Men appelsinkrokan var godt! Hvorfor fjernes ikke heller Fruktnøtt eller den melkesjokoladen med salt og kvikklunsj? Eller Smash? Eller kokosbitene fra Twistposen? Hver sin smak Eg elska Soho og Smash er nammis
Rumle Skrevet 29. september 2011 #14 Skrevet 29. september 2011 kanskje om du kjøper en sånn ball man kaster i bakken vettu, sånn som selges i påsketider- det er jo appelsinsjokolade. om du tar en sånn båt og en krokanrull-bit samtidig Genialt!
Gjest Survival Skrevet 29. september 2011 #15 Skrevet 29. september 2011 Hver gang det snakkes om produkter som er borte så kommer noen drassende med den hersens Soho-sjokoladen. Den var jo gyselig! Men appelsinkrokan var godt! Hvorfor fjernes ikke heller Fruktnøtt eller den melkesjokoladen med salt og kvikklunsj? Eller Smash? Eller kokosbitene fra Twistposen? Jeg savner denne! Finner den ikke i butikken lengre. Er den fjernet fra markedet, eller er det bare jeg som er dårlig å lete?
Gjest NozMonster Skrevet 29. september 2011 #16 Skrevet 29. september 2011 Er det ikke en Daim med appelsinbiter i nå? Blir jo ikke helt det samme, men det er hvertfall appelsin og karamell.. Er krokan og karamell lignende egentlig? jeg liker ikke krokan, så vet egentlig ikke. Men jeg tror kanskje jeg så appelsinkrokan i butikken i stad.. Skal ikke banne på det, men jeg var livredd for at de hadde tatt ut Smash av sortimentet en stund, for den var flytta på. Jeg synes Jade sjokoladene var gode jeg, men de ble også borte. Eneste Nidar sjokoladen jeg synes er god.. Jeg savner denne! Finner den ikke i butikken lengre. Er den fjernet fra markedet, eller er det bare jeg som er dårlig å lete? hva er det du babler om a mynona? hehehee... de blandingene du nevner, har jeg aldri hørt om... men de høres gode ut! du spør om karamell og krokan likner, men du liker ikke krokan men du liker karamell? for da kan de jo ikke likne jeg synes ikke de likner.... jaaa survivl! den finnes i fleng overalt! du bøøør se den hver gang du ser i sjokoladehylla ps: apropo krokan...dere vet at det ikke finnes krokan i krokanrull?
Mynona Skrevet 29. september 2011 #17 Skrevet 29. september 2011 hva er det du babler om a mynona? hehehee... de blandingene du nevner, har jeg aldri hørt om... men de høres gode ut! du spør om karamell og krokan likner, men du liker ikke krokan men du liker karamell? for da kan de jo ikke likne jeg synes ikke de likner.... jaaa survivl! den finnes i fleng overalt! du bøøør se den hver gang du ser i sjokoladehylla ps: apropo krokan...dere vet at det ikke finnes krokan i krokanrull? Haha... jeg var sulten, så jeg rabla nok litt!! hehe.. men daim med appelsin finnes da. vet ikke om den har kommet i butikk enda.. tror det, er lenge siden jeg smakte den. Har en freia-arbeider i omgangskretsen, så vi er prøvekaniner på nyheter.
Gjest NozMonster Skrevet 29. september 2011 #18 Skrevet 29. september 2011 Haha... jeg var sulten, så jeg rabla nok litt!! hehe.. men daim med appelsin finnes da. vet ikke om den har kommet i butikk enda.. tror det, er lenge siden jeg smakte den. Har en freia-arbeider i omgangskretsen, så vi er prøvekaniner på nyheter. den høres digg ut! den harke kommet i butikkene enda nei! men da er den nok rett rundt hjørnet
Mynona Skrevet 29. september 2011 #19 Skrevet 29. september 2011 Hmm.. ja det tok lang tid før Walters Mandler kom etter jeg hadde smakt den. Ble så godtesjuk etter jeg leste denne tråden, så nå åpner jeg smashposen min
Gjest MorAase Skrevet 29. september 2011 #20 Skrevet 29. september 2011 I fare for å bli beskyldt for å drive reklame så vil jeg anbefale sjokolade fra Lofoten: http://lofotensjokolade.no/ Der finner en masse snaddre smaker Freia og Marabou ikke er i nærheten til å ha fantasi nok til å sette sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå