Gå til innhold

Hva skjedde med trist jente saken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker det var en tråd her på kg om en jente som hadde en blogg der hun skrev om en mislykket plastisk operasjon. Hun kalte seg trist jente, tror også hun var på kg?

Hva skjedde med henne, skulle ikke hun legge ut bilder og komme i avisen og greier for å bevise saken sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte faktisk på denne saken for ikke så lenge siden, men har ikke hørt noe.

Skrevet

Ja jeg fant også bloggen men hun lovet jo å legge ut bilde for å bekrefte historien. Det skjedde visst ikke det. Er hun bare et troll?

Skrevet

Ja jeg fant også bloggen men hun lovet jo å legge ut bilde for å bekrefte historien. Det skjedde visst ikke det. Er hun bare et troll?

Jeg har sett bilde i Adressavisa, pdf-utgaven av papiravisen. Gå innpå www.adressa.no, kjøp papirutgaven fra mandag den 18.juli, og se på side 6 og 7. Historien var aldri på internet, kun i papirutgaven av Adresseavisen.

Skrevet

Jeg har sett bilde i Adressavisa, pdf-utgaven av papiravisen. Gå innpå www.adressa.no, kjøp papirutgaven fra mandag den 18.juli, og se på side 6 og 7. Historien var aldri på internet, kun i papirutgaven av Adresseavisen.

Jeg så også disse bildene i nett-utgaven, og synes ærlig talt ikke at det var noe å snakke om..!

Skrevet

Tjener du noe på at folk kjøper den avisen? Hvorfor ikke bare legge ut bildene?

Skrevet

Jeg så også disse bildene i nett-utgaven, og synes ærlig talt ikke at det var noe å snakke om..!

Var det derfor hun aldri la ut bildene? Alt var bare en bagatell?

Kanskje hun så en mulighet for å svindle klinkken?

Skrevet

Tjener du noe på at folk kjøper den avisen? Hvorfor ikke bare legge ut bildene?

Om JEG tjener noe på at folk kjøper Adresseavisen? :klo:

Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det?? Skjønte ikke den. Det var kun et tips dersom noen ville se de sagnomsuste bildene...Beklager at jeg opplyser om at bildene kan kjøpes som pdf fra en norsk avis.

Jeg har bare lest litt på bloggen hennes da den var ny, og kjøpte en utgav av papiravisen for å se bildene. Og som en annen her sier, jeg synes ikke bildene var særlig ille...

Skrevet

Alt var bare en stor scam!

Skrevet

Alt var bare en stor scam!

Hvor har du det fra? Ville ikke Klinikk Stokkan kommet med en utalelse for lenge siden dersom dette var tull?

Skrevet

Hvor har du det fra? Ville ikke Klinikk Stokkan kommet med en utalelse for lenge siden dersom dette var tull?

Saken er sikkert så lavmål at de ikke vil ta i den.

Skrevet

Det virker som en scam ja. Jeg husker når den forrige tråden med henne var aktig på kg, da sa hun at hun skulle legge ut bilder på bloggen sin for å vise "om et par dager". Dette er lenge siden. Når folk spurte hvor bildene ble av sa hun noe om at hun ikke kunne enda, fordi en avis skulle ut med bildene først. Men det har jo heller ikke skjedd. Og det har vel gått måneder.

• Liker 1
Skrevet

hvordan er det hun ser ut nå egentlig?? fikk hun feks skeiv nese eller lignende?? og hvorfor legger ikke hun bilder av seg selv for å bekrefte dette?

Skrevet

Bare tull for å genere trafikk til bloggen, og tjene penger på reklameinntektene.

Skrevet

jeg fikk assosiasjoner om hun som latet som hun hadde kreft, også ble hun tatt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lest litt på bloggen hennes, og av en eller annen grunn klarer jeg ikke å synes synd på henne. Vet ikke om det har med skrivemåten eller om det er noe annet, men saken gir meg en rar magefølelse.

Tar jeg feil, og støter noen, så beklager jeg det.

• Liker 1
Skrevet

Disse bildene var da ikke noe å ta på vei for.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lest litt på bloggen hennes, og av en eller annen grunn klarer jeg ikke å synes synd på henne. Vet ikke om det har med skrivemåten eller om det er noe annet, men saken gir meg en rar magefølelse.

Tar jeg feil, og støter noen, så beklager jeg det.

Jeg har litt samme inntrykk som deg. Tror det har noe å gjøre med det at hun isolerer seg totalt, velter seg i medlidenhet, sier livet er ødelagt for alltid osv.

Jeg har selv sett bildet i den avisen, og hun var da absolutt ikke et misfoster, som hun skriver selv. Forstår at hun vil ha erstatning, men det er bare noe merkelig over hele saken.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...