Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger snart ny rettetang, og vil ha GHD denne gangen. Men det er jo så mange typer. Klarer ikke å bestemme meg jeg. Hvilken er den beste/nyeste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel designet som er den største forksjellen på alle typene til GHD.

Skrevet

Njaaa, min er fra midnight collection eller noe, fikk med et sinnsykt eui og speil og sånt, den er ikke så god å krølle med (hehehe) fordi den er litt "ru" i plastikken, mens noen andre GHDer er helt glatte.

Skrevet

Så egentlig er det like greit å velge den vanlige svarte IV styler? Tror jeg vil ha den mellomste bredden. Har ikke så tykt hår så da trenger jeg vel ikke den brede.

Skrevet

Like så greit å kjøpe den iv stylern.. størrelsen har ikke noe med tykkelsen på håret egentlig.. De tynneste er for korte hår, medium for lengre hår, og den tykkeste er god på langt hår :)

Skrevet

Åja, takk for oppklaring :) Jeg har hår ned til skuldrene omtrent så da velger jeg den mellomste :)

Skrevet

Noen som har prøvd Gold-utgaven? Den er vel ikke helt lik IV styler?

Skrevet

Jeg har den Gold-utgaven. Har ikke hatt GHD før det da, så får ikke sammenlignet.

Skrevet

Den tynneste er vel enklest å lage krøller og sånt med, kanskje?

Skrevet

Jeg har GHD rettetang. Fikk den for ca en mnd siden nå:):) Den er kjempegod! Glir lett gjennom håret og du hører ikke håret blir skrapt mot tanga viss dere skjønner hva jeg mener:)

Den er dødsgod til å både å rette og krølle med, og det går fort!

Jeg kjøpte den nye Pink Orchid Limited Edition, og den er knallfin!!

10114344876.jpg

Jeg kjøpte den her:

GHD hos Feelunique

Her får du den for ca 1300 kr, og de betaler deg tilbake for toll og moms! Og frakten er gratis!:D

Skrevet

Det er den pink orchid jeg har mest lyst på, men det er visst samme som gold-utgavene. Derfor lurte jeg på om de var like gode som IV styler :)

Jeg får den via ei venninne til 1200 kr i Norge, så jeg gidder ikke styre med nettbutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...