AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jeg valgte unsubscribe på en av mine venner på facebook, nå er han borte fra lista. Jeg trodde man bare skjulte personen fra veggen og tickeren når man trykker unsubscribe, ikke at man faktisk fjernet vedkommende som venn? Kan jo selvsagt være han har slettet meg, men synes det er rart om han skulle gjort det rett etter jeg trykket unsubscribe. Med mindre de som blir unsubscribet får beskjed om det? Dere som har trykket unsubscribe på noen, er de fortsatt på lista? Det finnes jo en unfriend-funksjon også, trodde det var den som fjernet personen helt som venn.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Har ikke trykket unsubscribe på noen, men de jeg tidligere hadde skjult fra home-siden står merket som unsubscribed nå, men de er jo fortsatt på vennelista mi... Lurer foresten også på om folk får beskjed hvis man velger bort noen punkter, eller velger "all posts" osv...
Ananas. Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Når du holder pekeren over subscribe så får du en liste med forskjellige ting.. Du må velge bort det du vil ha bort, ikke unsubscribe. Om du unsubscriber forsvinner alt personen gjør, selv om dere fortsatt er listet som venner.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Når du holder pekeren over subscribe så får du en liste med forskjellige ting.. Du må velge bort det du vil ha bort, ikke unsubscribe. Om du unsubscriber forsvinner alt personen gjør, selv om dere fortsatt er listet som venner. Jeg valgte unsubscribe, og han er helt borte fra vennelista. Nå går det jo farsott i folk som ber deg unsubscribe dem også, men vil jo ikke risikere det hvis de forsvinner fra lista.
kvinnemeg Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Jeg valgte unsubscribe, og han er helt borte fra vennelista. Nå går det jo farsott i folk som ber deg unsubscribe dem også, men vil jo ikke risikere det hvis de forsvinner fra lista. Tror ikke du har slettet de. Jeg gjorde det med et uhell med en venninne. Jeg la merke til det for jeg skrev inn navnet hennes for å se hvordan hun så min profil. Hun kunne ikke se en shit. Så jeg gikk på hjem, også på venner. Der det står "nærme" "bekjente" osv. Trykker du på mer der så kommer det opp fler valg, en som hetet "begrenset". Der lå hun. Da hadde jeg gjort slik at jeg "fjernt hun"..
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Tror ikke du har slettet de. Jeg gjorde det med et uhell med en venninne. Jeg la merke til det for jeg skrev inn navnet hennes for å se hvordan hun så min profil. Hun kunne ikke se en shit. Så jeg gikk på hjem, også på venner. Der det står "nærme" "bekjente" osv. Trykker du på mer der så kommer det opp fler valg, en som hetet "begrenset". Der lå hun. Da hadde jeg gjort slik at jeg "fjernt hun".. Jeg har ikke noe "nære bekjente" eller "begrenset" der. Og antall venner har gått ned med en. Kan jo som sagt være at han helt tilfeldig har slettet meg samtidig som jeg unsubscribet ham. Men jeg hadde tenkt å velge unsubscribe på flere for å få bort mest mulig av det som skjer i tickeren. Men nå tør jeg ikke ta sjansen på det, hvis det betyr at vennene slettes fra lista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå