Gå til innhold

Han avviste sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Her er saken: jeg holder på med en gutt fortiden. Når vi møtes har vi som regel sex. God sex. Han er faktisk så god i senga at jeg er konstant kåt. Men i det siste har han avvist sex noen ganger, til tross for at jeg prøver å gjøre han tent. Her en dag ble jeg faktisk litt gretten (ubevist) fordi han hadde lovt vil skulle ha oss, men han valgte å sove istedet. Er det noe galt med meg eller han? Jeg er ikke vant til å bli avvist sånn. Med xen var det jeg som avviste han. Men det var fordi jeg ikke var kåt på han lengre. Tror dere han er blitt lei allerede? Jeg synes egentlig det er litt flaut å bli avvist..

Jeg er ikke ute etter forhold enda, men jeg ønsker å fortsette sånn som vi har gjort frem til nå.. Hjelp

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? Noen ganger er man faktisk trøtt/sliten og en haug andre grunner som kan gjøre at man ikke har lyst på sex.Menn er ikke maskiner.

På meg virker det som du synes det var greit å avvise eksen,men ikke å bli avvist selv.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Bare han kan svare deg på dette. Spør han!

• Liker 1
Skrevet

Jeg godtar svaret ditt ang at menn heller ikke har alltid like mye lyst.

Føler du kanskje ble litt truffet, det var ikke sånn at jeg prøvde å støte noen med innlegget mitt.

Jeg har alltid fått inntrykk av at gutter har høyere sexdrift enn jenter (min subjektive oppfatning, beklager!) og det er første gang jeg blir avvist i en så "tidlig stadie" av det vi "har nå".

Poenget mitt er ikke at jeg synes det er ok å avvise andre men å ikke bli avvist selv. Overhodet ikke. Dersom han ikke vil ha sex, respekterer jeg selvfølgelig det, men spørsmålet mitt var egentlig om hva som kan være grunnen. jeg vil ikke at han skal bli lei av meg så tidli. Det med xen er foresten en helt annen situasjon enn det som er nå.

Og jeg er i midten av tjueårene.

Skrevet

han er nok bare sliten om dagen! Har han mye å gjøre for tiden? jeg har både avvist og blitt avvist, og det er ikke mye gøy! Når du blir avvist for endte gang så gidder du ikke prøve mer og du mister jo etterhvert lysten selv. Hvertfall har det vært sånn for meg.. Du er nesten nødt til å ta en prat med han om det. Ingen av oss som kan gi deg svaret.

Gjest Bartenina
Skrevet

Synes dere er litt ufine her jeg...

Det er tusenvis av slike tråder, der vi damer kan bare synse og komme med våre egne meninger, hvorfor skulle denne være annerledes?

TS; Jeg blir også avvist i blant, det er visst forskjell på menn også :skratte:

Ikke ALLE som er sexmaskiner obviously!

Skrevet

Ok. Her er saken: jeg holder på med en gutt fortiden. Når vi møtes har vi som regel sex. God sex. Han er faktisk så god i senga at jeg er konstant kåt. Men i det siste har han avvist sex noen ganger, til tross for at jeg prøver å gjøre han tent. Her en dag ble jeg faktisk litt gretten (ubevist) fordi han hadde lovt vil skulle ha oss, men han valgte å sove istedet. Er det noe galt med meg eller han? Jeg er ikke vant til å bli avvist sånn. Med xen var det jeg som avviste han. Men det var fordi jeg ikke var kåt på han lengre. Tror dere han er blitt lei allerede? Jeg synes egentlig det er litt flaut å bli avvist..

Jeg er ikke ute etter forhold enda, men jeg ønsker å fortsette sånn som vi har gjort frem til nå.. Hjelp

:sjenert:

Jeg tror han er lei deg. Sånn er livet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...