tusenbein39 Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 jeg kjedet meg så da fant jeg ut jeg skulle lage meg blogg .men mitt store spørsmål noen som har noen ideer om hva man kan skrive om ...
Brukernavn Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Jeg tenker som en hovedregel at dersom man ikke har noe å skrive om bør man ikke ha blogg... Blogger skal jo være om noe du brenner for, noe du kan noe om, noe du vil dele med verden. 1
Gjest Consensio Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Enig med Brukernavn. Har du en hobby, interesse e.l du brenner for så kan du skrive om det. Eller om det skjer mye i livet ditt som er verdt å skrive om.
Gjest boblebrus Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Du kan skrive om nesten hva som helst i en blogg. Noen velger å ha en blogg der de kun poster bilder (f.eks. motebilder eller kunstneriske bilder de har tatt selv), noen engasjerer seg i politikk og skriver om dét, noen skriver om reise, kulturopplevelser, film eller andre ting som interesserer dem. Som det blir sagt her, det er jo ikke noe vits i å ha en blogg dersom du ikke vet hva du skal skrive i den. Selv er jeg veldig glad i å skrive, og på bloggen min har jeg nesten bare tekst. Jeg skriver om mye forskjellig, men ofte velger jeg å ha innlegg preget av humor, skråblikk og litt smånaiv hobbyfilosofering (jeg synes det er morsomt å tenke på at mange mennesker er.. blabla). Noen ganger velger jeg å skrive litt om hverdagen også, men det kan jo ofte bli veldig kjedelig å lese korte setninger om at "i dag var jeg på shopping med Kine. Det var gøy, nå skal jeg lese en bok. Takk for i dag" hver gang. Så jeg velger å ha en lett blanding av alt som interesserer meg. Det er egentlig bare du selv som kan vite hva du vil skrive om i bloggen. Hvis du ikke er så glad i å skrive, kan du poste bilder, videoer eller andre ting du finner interessant. Det kan også være lurt å tenke på hva du tror de som skal lese bloggen vil like
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Sminke, små hunder, trening, klær, mat og hår. 1
Brukernavn Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Sminke, små hunder, trening, klær, mat og hår. Eller store hunder
NullHull Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 (endret) Utgår... Endret 29. september 2011 av NullHull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå