AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jeg vil lese hele serien om Jarle Klepp skrevet av Tore Renberg, men vet bare navnet på tre av de. "Mannen som elsket Yngve" "Charlotte Isabel Hansen" og "Kompani Orheim" Noen som vet hva de to andre heter? Finner ikke via google.
Honesty Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Pixley Mapogo er den nest siste og Som mine gamle dager er den siste. Jeg synes kvaliteten har gått betraktelig nedover etter Charlotte Isabel Hansen, og er derfor spent på den siste, som ligger på vent ved senga.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Jeg har bare lest mannen som elsket yngve og charlotte isabel hansen. Må innrømme at jeg likte filmen "jeg reiser alene" bedre enn boka. Mannen som elsket yngve er jo knall både bok og film Må gi de andre en sjangs og!
hurdugurdu Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Pixley Mapogo er den nest siste og Som mine gamle dager er den siste. Jeg synes kvaliteten har gått betraktelig nedover etter Charlotte Isabel Hansen, og er derfor spent på den siste, som ligger på vent ved senga. Enig! Jarle Klepp er ikke den han var i de to første bøkene. Sikkert utfordrende for forfattere å skildre historier og karakterer som er nært deres egen alder og opplevelser vs. skrive om barndomsopplevelser. Må bare legge til at Kompani Orheim er den beste boka jeg har lest!
Ciara Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Dette er mine gamle dager, siste bok, er etter min mening et solid skritt opp etter Pixley Mapogo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå