muffin26 Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Noen som har erfaringer med dette? Kan man kombinere disse 2 for å få renere hud?
fin_bil Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Jeg vet ikke hvem som er best, da jeg ikke har prøvd hver for seg. Har tatt burdock og nattlysolje i litt over en uke nå og syntes huden i ansiktet har blitt jevnere, mindre porer og mindre sorte prikker. syntes jeg har fått flere små hvite kviser, men kanskje bare huden som renser seg litt. Ellers har huden blitt utrolig myk, har pleid å bli tørr dersom jeg ikke smører meg etter en dusj, men nå kjennes huden nysmurt ut om ikke enda mykere enn det også ;D
fin_bil Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 (endret) dobbelpost* Endret 28. september 2011 av Lady Graceaga
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Jeg og bruker begge. De har funket hver for seg ganske bra, men jeg liker å ta begge siden jeg føler meg så opplagt av burdock. Virker som om det har en litt større effekt av å kombinere de.
muffin26 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2011 ok annymbruker hvilken merker bruker du? Jeg bruker efamol sin nattlys olje og er burdock fra helsekost(startet på det idag) Venter på nattlysoljen now food fra iherb, men den har ikke vært på lager kjempe lenge nå
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Akkurat nå prøver jeg now foods sin nattlysolje, bruker now foods burdock også. Ser iherb pleier å ha enten eller inne av 120 og 250 kasplene-
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 hvordan synes du d går ts? bruker du det bare for å få bedre hud, kan det hjelpe mot andre ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå