AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Kommer dere inn på blondinbella.se (bloggen til svenske Blondinbella)? Jeg leser denne fast hver dag, men de to siste dagene har jeg ikke kommet inn på bloggen. Tar eeeevigheter når jeg søker den opp i søkefeltet, før det kommer frem at "internet explorer cannot display the webpage". Kommer heller ikke inn på bloggen via Iphone.. Noe med nettet mitt eventuelt? Hva kan det være? Alt annet funker som vanlig.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Nei! Og jeg bor i Usa, så jeg forstår ikke hvorfor ettersom dere i Norge og har problemer.. Men er ganske så sikker på at den fungerer i Sverige, ettersom en annen blogg jeg leser nettopp har skrevet om at hun har lagt ut link til salget av leiligheten sin... :kjefte:
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Ts her. Sjekket twitteren hennes, og der skriver hun at bloggen er blitt hacket, og at de jobber med å få den opp igjen. Huff, nå hørtes det ut som at jeg har et skikkelig trist liv Men jeg synes hun er en av de bedre bloggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå