Gå til innhold

Ris på Rumpa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er 16 år (jente) og kommer fra troms, hvor i troms vil jeg helst ikke nevne her for folk jeg ikke kjenner, men jeg lurer på noe. Jeg har alltid lurt åsen det er å bli "spanked" sånn vanlig over knærne og bli slått på rumpa. Vil prøve det men tør ikke spørre noen, har en gutt jeg begynner å få et fint kjærlighets liv, han er blir snart 18. Vil spørre han om han vil spanke meg, men tør ikke, er redd han vil synes jeg er gal!

Vet ikke hva eg skal gjøre! Er det galt av meg å ville ha lyst på spanking?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange folk har de villeste sexfantastier en kan tenke seg, og spanking er ikke det jeg vil kalle det villeste, så synest ikke du skal bekymre deg.. :) Ta deg en prat med kjæresten din og spør om han har sexfantasier han kunne tenke seg å prøve ut, eller om det er noe spessielt han tenner på:) Da vil jeg tro det faller ganske naturlig for han å spør deg óg:) Ikke noe å skjemmest over!:) Lykke til.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Slapp av, det er helt vanlig at jenter fra Troms foretrekker lett spanking så han blir neppe sjokkert om du tar initiativ til dette. :lur:

Skrevet

Det er i alle fall ikke galt av deg å ha lyst på det.

Om dere kan prate om sex dere imellom, så nevn fantasien din en gang. Fortell ham hva du tenner på. Kanskje trenger han tid til å fordøye det før han evt er villig til å prøve det ut på deg.

Skrevet

det er naturlig at veldig slemme, slemme jenter får ris på rumpen og det tror jeg at han forstår.

Skrevet

det er naturlig at veldig slemme, slemme jenter får ris på rumpen og det tror jeg at han forstår.

Hadde vert sjeleglad med en dame som faktisk ville prøve ting. Når det gjelder spanking er det noe jeg gjør litt når vi er godt igang, når jeg knuller henne godt, så klapser jeg på rompa nå og da. Det er deilig på ei god rompe. :P Og ja som edderkopp dama sa, slemme jenter blir straffet vet dere. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...