Gjest SmurfeLurfen Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Hei! Har kjøpt sånne hælgrep for å sette bakerst i halen på skoen for at den ikke skal glippe når jeg går. Men hva er rett vei? Eller hva skal være opp og hva ned? Den rette linjen opp eller den som er buet liksom? Sånn her, bare at det ikke er gel, men lær som har lim på baksiden: http://www.shoedoctorshop.co.uk/Kiwi_Smiling_Feet_Invisible_Gel_heel_Liners.htm
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Fant akkurat et bedre bilde: http://www.salamandershoes.com/Insoles-by-Pedag/246,61,1,Pedag-Stop-heel-grip.html Hva er opp og hva er ned? Og skal den festes helt opp mot kanten av skoen, eller nederst på kanten liksom? er pumps.
ElaineBenes Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Det er den buede siden som skal vende nedover, men en pakke kippekapper koster vel knapt 30 kroner, så om du ikke blir fornøyd med den plasseringen du har valgt går det fort å kjøpe nye;)
*Mocca* Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Tror den skal festet slik som du ser den er på siste bildet du la inn, og så ganske langt opp mot kanten av skoen.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Det er den buede siden som skal vende nedover, men en pakke kippekapper koster vel knapt 30 kroner, så om du ikke blir fornøyd med den plasseringen du har valgt går det fort å kjøpe nye;) Hjertelig takk for raskt svar Var veldig billig ja, så kan kjøpe nye eventuelt
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Tror den skal festet slik som du ser den er på siste bildet du la inn, og så ganske langt opp mot kanten av skoen. Takk for tips Skal ordne det nå
ElaineBenes Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Fest de der du kjenner det er best. De kan jo fortsatt kippe om du limer de for høyt, og de kan bli for trange om du limer de helt nede, så du må kjenne deg fram. Og mest sannsynlig har du pittelitt forskjell i lengden på føttene, så kanskje du må lime de på forskjellige høyder på høyre og venstre sko.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Fest de der du kjenner det er best. De kan jo fortsatt kippe om du limer de for høyt, og de kan bli for trange om du limer de helt nede, så du må kjenne deg fram. Og mest sannsynlig har du pittelitt forskjell i lengden på føttene, så kanskje du må lime de på forskjellige høyder på høyre og venstre sko. Nå har jeg ordnet det, kjøpte 2 sett, og satte dobbelt i hver sko, øverst. Funker veldig bra Har et par ballerina sko som jeg måtte gjøre det samme på. Kunne kjøpt skoene ett nummer mindre, men da ble de for trang i tåa. Så hælkipp er verdens beste oppfinnelse, hehe
ElaineBenes Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Så bra! Såler er også genialt - har en haug med høyresko med halvsåler i foran: de skyver nemlig foten akkurat så langt bak jeg trenger for at de ikke kipper:)
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Så bra! Såler er også genialt - har en haug med høyresko med halvsåler i foran: de skyver nemlig foten akkurat så langt bak jeg trenger for at de ikke kipper:) God ide! Skal huske det hvis det blir behov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå