Gå til innhold

vi som misforstår med vilje

Anbefalte innlegg

Skrevet

her kan vi misforstå så mye vi vil

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å misforstå med vilje er ikke så lett ettersom man på samme tid ikke kan vite det, man må gå opp i rollen, fgortape seg og virkelig ta det ille opp når noen påpeker dette og da gjerne bli enda mer tverr. Nå er det rom for tolkninger, dog noen tar altfor lett på denne kunstformen, men jeg kan love deg at det ikke er noen spøk når ens kunstneriske uttrykk blir stemplet som veslevokse snusfornuftighet, ettersom det er noen som skal ha det moro.. med det hele.. uten å se det store bildet.

Det er kanskje like så greit at almuen ikke helt ser hvilket kanvas vi har å stri med, så du TS skjønner null, niks, nada.. absolutt INGENTING!

Skrevet

Mihihi! Følte meg hjemme her!

Hvor er Mihihi? Jeg prøvde å google plassen, men jeg fikk ingen treff som kunne ha relevans.

:klo:

• Liker 2
Skrevet

Trodde vi hadde snakket om det før? Skjønner ikke hvorfor du skal bli sur for alt!

• Liker 1
Skrevet

En tråd for å starte diskusjoner om ikke eksisterende problemstillinger som kan endres etter hvert folk blir enige for å snu meningen til det paradoksale.. :)

Så flott :).. hehe, fin tplass for en diskusjons glad person som meg. Jeg gir meg aldri, har alltid rett til motsatte er bevist. ingen beviser betyr dårlig grunnlag og lite holdepunkter :)

Feel free to mistake ig dislike at any time :popcorn:

Skrevet

Trodde vi hadde snakket om det før? Skjønner ikke hvorfor du skal bli sur for alt!

Det var da du som glemte melka på kjøkkenbenken så den ble sur, ikke jeg! Man er hva man spiser, og når jeg drikker sur melk blir jeg likedan.

Ikke skyld på meg for at du er så glemsk.

Skrevet

Hvorfor i alle dager ble denne tråden opprettet under emnet "aktuelle saker"??

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i alle dager ble denne tråden opprettet under emnet "aktuelle saker"??

Det bør da du kunne svare på; det var jo du som opprettet den :fnise:

Skrevet

Alle kvinner misforstår med vilje.

Ikke det?

Neivel, så da mener du kanskje at ingen kvinner noengang har misforstått med vilje?

• Liker 1
Skrevet (endret)

-off topic

Endret av Moulu
Skrevet

ahahahahaha jeg dævver

Skrevet

ahahahahaha jeg dævver

Hva er problemet ditt? Jeg trodde vi ble enige om at du skulle få hjelp med de selvmordstankene dine.

Skrevet

Hvorfor i alle dager ble denne tråden opprettet under emnet "aktuelle saker"?? ja jeg misforstår alle

fordi du skal ha noe å lure på. takk for støtten

Skrevet

Hva er problemet ditt? Jeg trodde vi ble enige om at du skulle få hjelp med de selvmordstankene dine.

Det er forbudt å oppfordre folk til å få tips til hvordan man tar selvmord. Ditt innlegg er herved rapportert.

Skrevet

Det er forbudt å oppfordre folk til å få tips til hvordan man tar selvmord. Ditt innlegg er herved rapportert.

Jaha? Så du driver å rapporterer meg til mattilsynet helt uten grunn? Jeg smittet deg faktisk ikke med e.coli med vilje altså...

Skrevet

Det bør da du kunne svare på; det var jo du som opprettet den :fnise:

Så nå tror du jeg liksom jeg driver sånn antikampanje mot AnonymeBrukere nå? Sånn omvendt psykologi! Pft, var du som opprettet den, din... din... din... ditt anonyme menneske! Hah! Slå den du! :ninja:

Skrevet

fordi du skal ha noe å lure på. takk for støtten

Du prøver å antyde jeg ikke er smart, skjønner jeg? Vel, jeg er kjempesmart! Så blææææ deg! :krangle:

Skrevet

:ninja:

BURKADAME!

det var du som gikk amok med jernstang pga den parkeringskrangelen! Bare innrøm det!

Skrevet (endret)

BURKADAME!

det var du som gikk amok med jernstang pga den parkeringskrangelen! Bare innrøm det!

Burka, nei! Ninja, ja! *Hiiiiiijaaaaaah! Green Lady kommer og viser sine ninjakunster, hun flyr over slettene, kryper i gresset og går på vann... Stakkars den AnonymeBruker som møter henne på hennes vei. Hiiiiijah*

EDIT: :ninja:

Endret av Green Lady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...