Solstrålen Skrevet 3. desember 2003 #1 Skrevet 3. desember 2003 Ok, skal slutte på p-pillen.. Skal ta ut dette brettet her, og ikke begynne igjen. Jeg er litt urolig for evt bivirkninger som kommer.. Har ikke særlig lyst til å bli mega-kvisete, tykk, små bryster, humørsyk, vondt hele tiden osv osv.. Noen gode råd? Noe man f.eks kan gjøre for å minske evt bivirkninger? Eller er dette at alt blir så fælt når man slutter bare en myte?? *krysser fingerene og håper*
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #2 Skrevet 3. desember 2003 Om du får bivirkninger av å slutte må du nok vente å se an, ettersom det kan variere fra kvinne til kvinne. Men spis normalt og mosjoner normalt så tror jeg det går bra.
lenny Skrevet 3. desember 2003 #3 Skrevet 3. desember 2003 jeg har tatt en pause fra p-pillene ett par ganger,fikk ingen bivirkninger,men kanskje litt mere ustabil mensturasjon en periode,og sterkere menssmerter enn når jeg går på p-piller.
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #4 Skrevet 3. desember 2003 Jeg sluttet på p-piller for et halvt års tid siden, og har ikke merket noen bivirkninger annet enn at jeg har "normale" (vonde!) menssmerter igjen -de forsvant da jeg gikk på pillen. Jeg har derimot merket at jeg er i mindre humørsvingninger og mer sex-lyst, så for meg var det alt i alt positivt å slutte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå