AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jeg har fet og uren hud, vil produktene fra MD Formulations hjelpe på huden min da? Hvor finner jeg disse produktene billigst (med prisen på produktet, toll og moms)? Tenker først og fremst på facial cleanser gel.
superduper Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Ja, de produktene er bra. Pleier å bestille det fra feelunique.com, de betaler momsutgifter tilbake. Facial cleanser gel er veldig sterk bare så du vet det...
Gjest energibånd Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Jeg bruker kun peelekrem fra MD-formulations og er fornøyd med den.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Har vært alfa & Omega for meg :D Jeg er strålende fornøyd!!
Gjest Raindrops Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Jeg bruker facial cleanser og face and body scrub. Jeg merker at huden blir mykere, men kvisene har ikke blitt bedre egentlig. Har bare brukt den i 3-4 uker da, så jeg håper det fortsatt kan bli bedre.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Hvilke produkter i serien er å anbefale? Hvordan betaler feelunique tilbake moms? Blir det noe toll å betale?
Hotslash Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 MD Formulations produktene er supre! Jeg bruker mange av disse selv, og ser tydelig forskjell. Det man må vite er jo at de virker ikke med en gang, heller motsatt. Man får ofte mye utbrudd og urenheter i tilvenningsperioden, men dette betyr jo bare at alle ulumskheter er på vei ut! Jeg bruker skrubben, som gir meg silkemyk hud og gir faktisk også litt glød, om jeg kan kalle det det. Bruker også Antioxidant Lotion, som er et slags serum. Dette beskytter mot daglige påkjenninger, og gir meg ekstra fuktighet. Facial Cleanser, som rengjør huden godt, og man kjenner den stikker og renser. En rensemaske, som jeg bruker 2 ganger i uken (når jeg husker det) Øyekremen, som er det eneste jeg synest virker mot mine dumme mørke ringer. Serumet, som renser huden ekstra (må kjøpe ny snart, men tenker å bruke opp Antioxidant Lotion først, da begge er serum.) Ja, det var vel det... Har nettopp startet en blogg, og her skal jeg skrive omtale av alle disse. Mange av de kommer til å ende i favorittlisten min. HUSK! ved bruk av MD's produkter (spesielt de som skal forbli på huden) bruk alltid solfaktor, ellers kan du få pigmentflekker, og det vil vi ikke ha! Jeg handler disse hos Feelunique, her har de grtais frakt, billigeBILLIGE produkter, stort utvalg og det beste av alt: De betaler tilbake hele toll og momsbeløpet du må punge ut for her i dumme norge!
Hotslash Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Måten feelunique betaler tilbake på er forferdelig enkel og grei! Ta bilde av kvitteringen så godt som du får til, legg de ved i en mail til Feelunique. Skriv noe i retning av ; Hi, my name is xxx xxxx, and I recently purchased some items from your website. The value of my order exceeded the tax limits to norway, please refund these costs. The amount in GBP is xx.xx, and in NOK xxx.xx. My account number is xxxxxx, order number xxxxx. See attachment for receipt. Så får man pengene tilbake på konto ette 3-7 dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå