Gå til innhold

Extra koffert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Usa nå i høst, og regner med at det kommer til å bli litt shopping.

Siden kilo grensen er på 23 kilo lurer jeg på om det kanskje kan lønne seg å betale for en extra koffert/bag på veien hjem.

noen som vet når dette må bestilles, hvor dyrt det er osv?

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Ta med minst mogeleg bortover. Du kan uansett bruke det du kjøper når du er der, du treng ikkje fullt antrekk til kvar dag med deg. :)

Skrevet

Jeg har alltid med en ekstra koffert hjem når jeg har vært i usa, shopper som en gal når jeg er der borte.

Ofte er det like dyrt eller dyrere og betale for overvekt en det er for en ekstra koffert. I sommer betalte jeg 60 dollar for en ekstra koffert fløy med american airlines. Du bare betaler når du sjekker inn på flyplassen.

Skrevet

Takk. Da prøvwer jeg å pakke lite, men hvis det blir mye over kjøper jeg en ekstra koffert.. flyr med sas forresten. de har de reglene de og?

Skrevet

Takk. Da prøvwer jeg å pakke lite, men hvis det blir mye over kjøper jeg en ekstra koffert.. flyr med sas forresten. de har de reglene de og?

Ikke noe problem med SAS, bare se her. Regner selv med at det blir ekstra bagasje på oss også når vi reiser fra USA, reiser dog ikke med SAS. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Men de fleste flyselskap opererer vel med billigere ekstra koffert dersom det er bestilt på forhånd?

Vi skal til USA til sommeren, og har tenkt å reise med nesten tom koffert, og kjøpe med en ekstra koffert hjem :)

Skrevet

Men de fleste flyselskap opererer vel med billigere ekstra koffert dersom det er bestilt på forhånd?

Vi skal til USA til sommeren, og har tenkt å reise med nesten tom koffert, og kjøpe med en ekstra koffert hjem :)

Man må altså bestille det på forhånd?

Skrevet

Man må altså bestille det på forhånd?

Nei, man MÅ ikke, men de fleste opererer meg høyere pris, dersom du bare dukker opp på flyplassen med en koffert ekstra.

Skrevet

Nei, man MÅ ikke, men de fleste opererer meg høyere pris, dersom du bare dukker opp på flyplassen med en koffert ekstra.

Okei. Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...