Gå til innhold

Hundebur til bil

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er på utkikk etter nytt hundebur til bil. Hater de gamle som skramler verre... Har sett på Hercules, Variocage og Trønderburdet, men fytti f... så dyre! :O Finnes det noen mellomting sånn prismessig? Jeg trenger et medium stort dobbeltbur med skillevegg som kan tas ut.

Endret av Rime
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men billige bilbur finnes ikke og brukte trenger man ikke annonsere en gang før tilbudene strømmer på. (Har nettopp "meldt overgang" fra enkelt Herkules til dobbelt Variocage og uten å ha nevnt et ord om at jeg skal selge Herkulesburet, for det skal jeg ikke, har jeg allerede fått flere forespørsler...).

Herkules, som jeg helt klart foretrekker, er imidlertid en del rimeligere i bl.a. Tyskland, så hvis du kjenner noen som skal på biltur dit kan det være et tips. (Jeg har kjøpt Variocage nå ene og alene av den grunn at Herkules ikke har små nok dobbeltbur).

Skrevet

Jeg har Herkules, og det knirker ikke. Det er lydløst!

Kunne ikke vært mer fornøyd med et bur.

Jeg surfet rundt på priser, og så det var endel hundrelapper å spare fra sted til sted. Gubben derimot gikk på det nærmeste steder og kjøpte, så derfor betalte vi 500,- mer en vi trengte....

Skrevet

Ganske enkelt å lage sitt eget custom made hundebur også, viss du kjenner noen som kan sveise. Det hadde vi i mondeoen.

Skrevet

Vi har Herkules. Dyrt, ja, men er absolutt verdt pengene! Vi er veldig fornøyde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...