Redbull Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Valpen vår er ute hvert 40 minutt og gjør fra seg, har så å si ikke uhell inne men, hvor går det herfra? Lærer hunden selv å gi beskjed når den må ut? Kan vi øke tida til 60 minutt om en mnd eller to? Altså, jeg er ikke utålmodig, men hva er neste skritt? Og når holder det med tissing morgen, middag og kveld? Ser for meg at vi må vente til han er året eller noe der da Kan du forklare hvordan prosessen gikk seg til for dere?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Vår brukte lang tid på å bli stueren, så jeg synes det høres ut som dere er veldig godt på vei. Han er ett år nå og vi går tur morgen - ettermiddag - kveld, og det har vi gjort ganske lenge allerede. Prøv å vente litt lenger med å gå ut med valpen og ta han ut med en gang han begynner å pipe eller virrer litt rundt. Prøv å lære deg tegnene han gir før han må tisse. Hos noen er tegnene tydligere enn hos andre, så du kan jo bare prøve det ut og se om du får til å se når han må tisse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå