AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jeg sliter med mørke ringer rundt øynene, altså under øynene og på øyelokkene, jeg prøver å dekke det med concealer, men ser bare unaturlig ut, spesielt når jeg tar det på øyelokkene, men vil egentlig vite hvordan man kan bli kvitt det? Utrolig plagsomt, og sliter i grunn på selvtilliten.
superduper Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Mine dukker som regel opp når jeg ikke har fått nok søvn, sover du nok da?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Jeg tror jeg sover godt nok, noen netter sover jeg jo mindre enn andre, men de er alltid der. ._.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Mine var ALLTID der helt til jeg begynte å sove MINST 8 timer hver natt, og da mener jeg fullverdig god søvn. Da forsvant de helt, og jeg har endelig lik farge i hele ansiktet, selv om det betyr at jeg i blant er i seng før 22.30.
xavi Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Ah, sliter med det samme! Mine har ALLTID vært der, helt siden ungdomskolen. Har prøvd uttalige ting for å få de bort, og enda flere ting for å dekke de til. Har klart å lage meg en sammensettning av concealere, som iallefall endelig har klart å gjøre de usynelige. Så godt som iallefall. 1. En liten dært flytende foundation blandet med glo minerals "under eye concealer" i fargen golden påføres under hvert øye 2. Deretter påføre "abbotts perk me up" -concealer fra Everyday Minerals med concealerkosten fra ID. Er jo ikke sikkert dette funker for deg, men tenkte jeg kunne dele det som endelig har klart å skjule mine!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Men så lenge du bruker foundation over burde det da se naturlig nok ut? Kanskje foundation/concealeren har feil farge.
SummerJoy Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 Drikk nok vann, spis sunt, sov nok. Prøv en god øyekrem som bedrer sirkulasjonen. Feks eye contour gel fra Clarins. Forøvrig, om det ser unaturlig ut med concealer så bruker du nok feil farge. Eller så blander du den ikke nok inn i huden/foundationen.. 1. God øyekrem 2. Flytende dekkende concealer 3. Evt litt foundation over 4. Dekk godt med pudder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå