am07 Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Første dag i siste menstrasjon var den 11.09, hadde eggeløsning for ca 3-4 dager siden. Idag våknet jeg med magekrampe i høyre side av magen, var så vondt jeg klarte å reise meg opp. Har og mye hvit ikke flytende utflod. Noen som har hatt det slik, og som kanskje vet hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Det er ikke uvanlig at utfloden forandrer seg i perioder. ang magesmerter,kan det være mye forskjellig, du har jo skrevet før om cyste på venstre eggstokk, kan dt være du har på høyre eggstokk også?
am07 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2011 Har ikke hatt cyste på eggstokken denne månden, har ikke hatt sånne smerter jeg hadde den mnd jeg hadde det. Går rundt å får 'støt' i magen innemellom, som er ubehagelige.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 da regner jeg med cysten du hadde har blitt borte av seg selv, ( slik de vanligvis gjør etter mensperioder) Høres ikke noe godt ut med støt i magen, selv opplevd lignende før -aner ikke hva det kan komme av ? Kanskje du burde få en utvidet vurdering av lege om du har mye plager med magen?
am07 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2011 Ja, tror nok jeg burde det. Er ikke godt med vond mage akkurat :-/ Men tror sånn cyste kommer og går. Men er rart st jeg har så vondt i magen at jeg så vidt klarer å komme meg opp fra senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå