Gjest Annaires Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Hei! Vi har et stor vindu ut mot en vei, og jeg ser at nå som bladene faller av trærne begynner det å bli veldig innsyn. Noen som har noen tips for å unngå det (ikke at bladene faller av trærne da )? Jeg ser egentlig for meg en film til å ta på vinduet, som er helt gjennomsiktig, men som kan ha litt speileffekt på utsiden. Finnes det? Ønsker ikke en film på vinduet med mønster, ei heller som gjør det "gråt".. Håper noen kan hjelpe!
Gjest Annaires Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Gardiner, persienner, .. Har gardiner, men ikke forran vinduet. Persienner vil jeg ikke ha
Mixelite Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 google innsynshindrende film, solskjermingsfilm eller lignende.
Suzy Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Designtorget har fine filmer til å klistre på vinduer: Vindusfilm
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Sånn gjorde vi det der vi bodde før. Tilpass ei hylleplate og fest den så langt opp/ned i vinduet du vil ha den, og monter persienner i underkant av hylla. Slik får du både lys og skjerming.
IsaCathrine Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Hva med en plante eller noe forran vinduet? Funker i alle fall ganske bra for meg, men jeg bor i andre etasje da..
Sugerøret Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 (endret) vi var i sverige og kjøpte slik vindusfilm Den er rååfin! http://www.lineahogar.com/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=11&lang=en fåes bla, på Jernia på nordbysenteret i sverige Endret 28. september 2011 av Kårky
Gjest Consensio Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Sliter med det samme. Jeg har en slik skjerm som kan foldes sammen...vanskelig å forklare, men det er som en miniutgave av en romdeler liksom...om du forstod det noe bedre (slike man ofte skifter klær bak, iallefall i andre land i gamle dager) Jeg har to stykker som står i vinduskarmen når jeg vil ha det litt mer privat, og de er såpass lave at ingen kan se inn, men jeg mister ikke noe lys. Når jeg ikke vil bruke dem, så "klapper" jeg dem sammen og setter dem bak ved sofaen
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Sånn gjorde vi det der vi bodde før. Tilpass ei hylleplate og fest den så langt opp/ned i vinduet du vil ha den, og monter persienner i underkant av hylla. Slik får du både lys og skjerming. Da vil jeg heller foreslå å henge opp en hylle i vinduet og så ha vindusfolie under, ikke persienner. Da vil en få mye mer lys. Et annet alternativ er slike persienner/plissegardiner med svevende oppheng. Som her: Min lenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå