Gjest Lottiplott Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jeg vurderer en master ved UiB, og ser derfor på studentboliger. (Syns det er greit å være ute i god tid ). Jeg er ikke kjent i Bergen i det hele tatt, og lurer derfor på om O Store KG har noen tips til hvilke studentboliger/-områder som er fine? Alrek Studentboliger Damsgård Studentboliger Fantoft Famileboliger Fantoft Studentboliger Fosswinckelsgate 50b Fosswinckelsgt. 67 Fridalen Studentboliger Frydenbø Studentboliger Grønneviksøren Studentboliger Gyldenpris Studentboliger Hans Holmboesgate 18 Hans Tanksgate 18 Harald Hårfagresgate 7 Harald Hårfagresgate 9 Hatleberg Studentboliger Klostergaten 2-4 Løbergsveien Studentboliger Magnus Barfotsgate 27 Nattland Studentboliger Øyjordsveien Studentboliger Sverresgate 28 Dette er de jeg får opp gjennom SiB. Gi meg gjerne tips på hvilke du har erfaring med, vet hvordan er el.l.. Setter pris på alle tilbakemeldinger!
FoxyFish Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Jeg bodde på Gyldenpris under mitt år i Bergen, og var kjempefornøyd! Det eneste minuset er at det ligger på den andre siden av Puddefjordsbrua, og det kan bli rimelig heftig vær over den - spesielt på høst- og vinterstid! Blokka er ganske ny og fin, og standarden er god.
Xtra_lilje Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Jeg vurderer en master ved UiB, og ser derfor på studentboliger. (Syns det er greit å være ute i god tid ). Jeg er ikke kjent i Bergen i det hele tatt, og lurer derfor på om O Store KG har noen tips til hvilke studentboliger/-områder som er fine? Alrek Studentboliger Damsgård Studentboliger Fantoft Famileboliger Fantoft Studentboliger Fosswinckelsgate 50b Fosswinckelsgt. 67 Fridalen Studentboliger Frydenbø Studentboliger Grønneviksøren Studentboliger Gyldenpris Studentboliger Hans Holmboesgate 18 Hans Tanksgate 18 Harald Hårfagresgate 7 Harald Hårfagresgate 9 Hatleberg Studentboliger Klostergaten 2-4 Løbergsveien Studentboliger Magnus Barfotsgate 27 Nattland Studentboliger Øyjordsveien Studentboliger Sverresgate 28 Dette er de jeg får opp gjennom SiB. Gi meg gjerne tips på hvilke du har erfaring med, vet hvordan er el.l.. Setter pris på alle tilbakemeldinger! Nå har ikke jeg bodd på noen av disse, men noen er mer sentrale enn andre, hvor viktig er det for deg?
Gjest Lottiplott Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Jeg vil helst bo så sentralt som mulig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå