AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Nå er det 5 dagen jeg ikke hører noe fra daten min, og det har skjedd før. Det kan gå dager i mellom hver gang vi snakkes, og ses bare 2-3 ganger i måneden. Vi har datet i 2 måneder, og jeg er så lei at jeg har bestemt meg for å gå ut med andre, selv om vi egentlig hadde noe mellom oss. Han er dødsinteressert når vi prates og ses, men hva hjelper det når jeg plutselig ikke hører noe på nesten ei uke osv. Jeg har gitt opp dette dritet, er skuffa og lei meg, men nå er det nok, er lei av å vente håpefull på telefon, sms, treff og hva ikke. Jeg er alltid den som tar kontakt, og initiativ, dette gidder jeg ikke mer, nei. Men dere, dette er min første dategreie egentlig, hvor ofte ses og snakkes dere andre da?
Rofl Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Han høres ikke direkte interessert ut nei. Finne deg en som vil ha deg
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 I starten har man lyst på så mye sex, og klarer ikke holde seg unna.. Jeg tror vil knuller 10-15 ggr i uken, selv om vi ikke HENGER sammer hver kveld
Gjest fersk lærer Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Jeg tror noen misforstår her hva "dating" betyr. For meg så har denne fasen ingenting med sex å gjøre. Jeg har det akkuratt som TS. Den eneste forskjellen er at jeg holder ut lengre. Det er perioder hvor jeg ønsker mer kontakt, men samtidig så vet jeg grunnen til at vi ikke møtes oftere. Vi ble kjent i mai og har sett hverandre 1-2 ganger per mnd siden. Han ringer 1-2 ganger per uke og da prater vi i en timers tid. Jeg har ringt et par ganger også. Hvis noen er i utlandet (reiste mye i det siste), så venter vi bare til begge er i Norge. Det som er viktig for meg er å bestemme om jeg er virkelig interessert i å bli kjent med ham bedre. Jeg valgte å ta det mer ro og se hvordan ting utvikler seg. Ingen vil bli mase og maset på... Bare ta det med ro og nevn ved et personlig møte at du skulle ønske dere kunne treffes oftere. Se hva han svarer da.
Gjest Uglefot Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg tror noen misforstår her hva "dating" betyr. For meg så har denne fasen ingenting med sex å gjøre.Jeg har det akkuratt som TS. Den eneste forskjellen er at jeg holder ut lengre. Det er perioder hvor jeg ønsker mer kontakt, men samtidig så vet jeg grunnen til at vi ikke møtes oftere. Vi ble kjent i mai og har sett hverandre 1-2 ganger per mnd siden. Han ringer 1-2 ganger per uke og da prater vi i en timers tid. Jeg har ringt et par ganger også. Hvis noen er i utlandet (reiste mye i det siste), så venter vi bare til begge er i Norge. Det som er viktig for meg er å bestemme om jeg er virkelig interessert i å bli kjent med ham bedre. Jeg valgte å ta det mer ro og se hvordan ting utvikler seg. Ingen vil bli mase og maset på... Bare ta det med ro og nevn ved et personlig møte at du skulle ønske dere kunne treffes oftere. Se hva han svarer da. Dette er det vel parene selv som bestemmer reglene på, og ikke du Synes det blir feil å si at noen har misforstått. Noen har sex når de dater, andre har det ikke. Ts; nå er det lenge siden jeg datet han jeg er sammen med men jeg husker at han viste tydelig interesse iallefall. Husker jeg var veldig rolig og lurte aldri på hva han ville for det var vi begge tydelige på. Endret 28. september 2011 av Uglefot 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Jeg tror det er vanskelig å si noe generelt om dette. Noen mennesker er rett og slett veldig travle og som du sier selv så reiser han mye i jobbsammenheng! Så lenge du vet at dette stemmer så er det vel ikke noe å bekymre seg for? I tillegg er nok ikke menn alltid like gode på kommunikasjon. Jeg tror ikke de tenker over at det er viktig for oss kvinner :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Jeg tror noen misforstår her hva "dating" betyr. For meg så har denne fasen ingenting med sex å gjøre. Jeg har det akkuratt som TS. Den eneste forskjellen er at jeg holder ut lengre. Det er perioder hvor jeg ønsker mer kontakt, men samtidig så vet jeg grunnen til at vi ikke møtes oftere. Vi ble kjent i mai og har sett hverandre 1-2 ganger per mnd siden. Han ringer 1-2 ganger per uke og da prater vi i en timers tid. Jeg har ringt et par ganger også. Hvis noen er i utlandet (reiste mye i det siste), så venter vi bare til begge er i Norge. Det som er viktig for meg er å bestemme om jeg er virkelig interessert i å bli kjent med ham bedre. Jeg valgte å ta det mer ro og se hvordan ting utvikler seg. Ingen vil bli mase og maset på... Bare ta det med ro og nevn ved et personlig møte at du skulle ønske dere kunne treffes oftere. Se hva han svarer da. Hei, vi har heller ikke sex. Han sier han ikke vil skynde seg inn i forhold og ta forhastede beslutninger, det respektere jeg. Men han kan ikke gi meg noe sikkert eller en eneste bekreftelse. Har feks aldri sagt han er glad i meg, eller at han bryr seg om meg, når jeg har spurt så har han sagt at "ja, ellers hadde jeg jo ikke vært her med deg.". Hva med resten av tiden han ikke snakker eller er med meg da, skal jeg tolke det som at han ikke bryr seg osv. Jeg vil også bli godt kjent med ham og se hvor ting går, men jeg er ikke interessert i å bli holdt på gress eller ha noe på gress, han kan godt fortelle meg at han ser for seg noe med meg, istede for å ikke si den dritt feks.. TS.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Ehm. En mann som er interessert i en kvinne, også på det personlige plan, vil ha lyst til å ha sex med henne, om ikke med en gang, så skjer det snarlig.. Alt annet er unatrlig, jeg ville stusset veldig, siden dere har møttes så lenge. Når dere ser hverandre så sjeldent, hvordan kan du være sikker på at han ikke møter andre? Møttes dere på nett holder han deg garantert på gress.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Ehm. En mann som er interessert i en kvinne, også på det personlige plan, vil ha lyst til å ha sex med henne, om ikke med en gang, så skjer det snarlig.. Alt annet er unatrlig, jeg ville stusset veldig, siden dere har møttes så lenge. Når dere ser hverandre så sjeldent, hvordan kan du være sikker på at han ikke møter andre? Møttes dere på nett holder han deg garantert på gress. Vi har bare sovet sammen, kysset og sånn, ikke sex enda. Vi møttes ikke på nettet, møtte ham via venner. Vi bor i samme by. TS. ps: jeg vet ikke om han har noen andre..
Gjest fersk lærer Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Jeg vil også bli godt kjent med ham og se hvor ting går, men jeg er ikke interessert i å bli holdt på gress eller ha noe på gress, han kan godt fortelle meg at han ser for seg noe med meg, istede for å ikke si den dritt feks.. TS. Dette her bør du si til ham direkte. I mitt tilfelle så er jeg ikke i den situasjon hvor jeg kan kreve noe. For jeg liker ham, men er ikke sikker på om jeg er den rette for meg. På grunn av at vi ikke er sammen så ofte, så kan jeg ikke påstå at vi passer sammen. Jeg er heller ikke interessert i å bruke masse tid på dette her. Ser jeg ingen endring innen noen måneder, så går jeg videre. Det jeg husker han sa ved vår første møte var at han ikke liker å stresse. Han jobber veldig - veldig mye i denne perioden. Så jeg vil tro på at han ikke ser / ikke merker at det går flere ganger mellom hver gang vi prates. Og enda lengre mellom hver gang vi sees!
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Dette her bør du si til ham direkte. I mitt tilfelle så er jeg ikke i den situasjon hvor jeg kan kreve noe. For jeg liker ham, men er ikke sikker på om jeg er den rette for meg. På grunn av at vi ikke er sammen så ofte, så kan jeg ikke påstå at vi passer sammen. Jeg er heller ikke interessert i å bruke masse tid på dette her. Ser jeg ingen endring innen noen måneder, så går jeg videre. Det jeg husker han sa ved vår første møte var at han ikke liker å stresse. Han jobber veldig - veldig mye i denne perioden. Så jeg vil tro på at han ikke ser / ikke merker at det går flere ganger mellom hver gang vi prates. Og enda lengre mellom hver gang vi sees! Du er villig til å vente så lenge, før du ser etter endringer? Du er svært tålmodig i allefall, kanskje jeg også skulle vært det. Samtidig føler jeg meg som om jeg kaster bort en del tid på dette, kan heller ikke avgjøre om jeg vil ha ham, i og med at vi sjelden har kontakt nå. Ikke vet jeg hvorfor. Han har også sagt at han ikke liker å stresse og skynde seg i ting, men dette er jo på stedet hvil i stede for sakte fremgang. Tror kanskje han er litt som din, ikke at han har masse jobb, men han har en masse greier på gang slik at han ikke merker hvor sjelden vi ses eller har kontakt. Trist, men men.
Swirly Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Vi har kontakt hver dag. Vi bor en litt unna hverandre, og ser hverandre i helga, og ellers sender vi meldinger, mail og ringer hverandre hver dag.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 Vi har kontakt hver dag. Vi bor en litt unna hverandre, og ser hverandre i helga, og ellers sender vi meldinger, mail og ringer hverandre hver dag. Heldig du
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #14 Skrevet 29. september 2011 Jeg hadde lett droppet en fyr som aldri gav lyd fra seg. Det er noe av det mest irriterende som finnes Har vært i et forhold med en som syns det var helt ok å gå 2-3 dager uten kontakt. Trenger vel ikke si at det tok kjapt slutt det forholdet... Han jeg dater nå er jeg med nesten hver eneste dag. Vi sender meldinger fra morgen til kveld, varierer hvem som starter. Til og med nå som han er i utlandet får jeg laaange sms fra han. SÅNN skal det være syns jeg "Min" er flinkere enn forventet og hva jeg er vant med, men det er sinnsykt herlig med en som er så på'n og interessert. Vil være med deg hver dag uansett andre planer eller om han er sliten. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #15 Skrevet 29. september 2011 Jeg hadde lett droppet en fyr som aldri gav lyd fra seg. Det er noe av det mest irriterende som finnes Har vært i et forhold med en som syns det var helt ok å gå 2-3 dager uten kontakt. Trenger vel ikke si at det tok kjapt slutt det forholdet... Han jeg dater nå er jeg med nesten hver eneste dag. Vi sender meldinger fra morgen til kveld, varierer hvem som starter. Til og med nå som han er i utlandet får jeg laaange sms fra han. SÅNN skal det være syns jeg "Min" er flinkere enn forventet og hva jeg er vant med, men det er sinnsykt herlig med en som er så på'n og interessert. Vil være med deg hver dag uansett andre planer eller om han er sliten. Ja, det er liksom det jeg også savner da! Jeg trenger ikke MASSE kontakt og flere timer lange samtaler eller sms i ett sett, men noen meldinger nå og da i løpet av en dag hadde vært flott. Enda en gang har jeg bomma kraftig på hvem jeg går ut med, faen heller. Synes det er skikkelig kjipt, jeg er jo glad i ham og vil være masse med ham. Skulle ønske han var mer into dette.
Gjest Setareh Skrevet 29. september 2011 #16 Skrevet 29. september 2011 da jeg var i datingsfasen med eksen min tok han kontakt hvert eneste sek. jeg ble tom lei iblant, men da jeg ble sammen med dusten, og forholdet varte flere mnd, så fikk jeg sjeldent meldinger.. hehe
MissStiles Skrevet 29. september 2011 #17 Skrevet 29. september 2011 Jeg og daten min snakker sammen hver dag. Mer eller mindre. Sees kanskje 2 ganger i uka. Kommer litt ann på.
Steinar40 Skrevet 29. september 2011 #18 Skrevet 29. september 2011 da jeg var i datingsfasen med eksen min tok han kontakt hvert eneste sek. jeg ble tom lei iblant, men da jeg ble sammen med dusten, og forholdet varte flere mnd, så fikk jeg sjeldent meldinger.. hehe Typisk. Hvorfor skal man legge ut agn etter en fisk man har fanget? hehe
Gjest Setareh Skrevet 29. september 2011 #19 Skrevet 29. september 2011 Typisk. Hvorfor skal man legge ut agn etter en fisk man har fanget? hehe typisk ja, men trist at det fungerer slikt.. tenk deg evigromanse?
Steinar40 Skrevet 29. september 2011 #20 Skrevet 29. september 2011 typisk ja, men trist at det fungerer slikt.. tenk deg evigromanse? Grunnen til at det ikke fungerer sånn er fordi det ville tatt livet av folk. Det er rett og slett altfor slitsomt å være forelsket hele tiden. Dessuten er all oppvartinga mest slitsom for mannen. Og derfor er det urealistisk å forvente at mannen skal varte deg opp hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå