Gå til innhold

God biffrestaurant i Oslo

Gjest Naria

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten skal feire 3-årsdag i Oslo snart, og i den anledning har vi lyst på en skikkelig god biff. Ingen av oss er kjent med Oslos restauranttilbud og jeg tenkte derfor jeg skulle forhøre meg her inne om det er noen som har forslag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trancher :)

De har bare entrecote, men den har de i tillegg veldig god peiling på!

Ja, en kompis kom med samme forslag. Det er bare det at både jeg og samboeren er veldig sære når det gjelder biff og foretrekker indrefilet. Derfor er jeg en smule skeptsik etil en ren etrecote-restaurant.

Big Horn o.l er ikke særlig interessant, det har vi i hjembyen vår også. :)

Men takk for forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje denne oversikten kan hjelpe deg? Dessverre er den fra februar 2009, så ting kan jo ha endret seg.

Ja, en kompis kom med samme forslag. Det er bare det at både jeg og samboeren er veldig sære når det gjelder biff og foretrekker indrefilet. Derfor er jeg en smule skeptsik etil en ren etrecote-restaurant.

Trancher har virkelig helt fantastisk god entrecôte. Den er langtidsstekt (4-6 timer mener jeg å huske), og blir bl.a. derfor helt fantastisk mør. Smelter på tungen slik en god indrefilet gjør, men har langt mer smak.

Endret av -Englefjes-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle forslag. Det er faktisk vanskelig å velge. Det frister faktisk å teste ut en langstekt entrecôte, så kanskje det er det vi lander på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...