Gå til innhold

Hva kan jeg bruke til disse skoene?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://www.missselfridge.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33055&storeId=12554&productId=2576944&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=208104&parent_categoryId=208101&pageSize=40

Jeg har kjøpt meg liknende sko som dette, og ønsker å bruke dem veldig snart. Problemet er at jeg ikke vet helt hva jeg skal bruke til, dere med peiling, har dere noen tips?

Endret av MilliVanilli
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skinnyjeans/bukser (dersom det passer figuren din), lys skjorte/bluse, og kanskje en litt tøffere jakke til.

Synes skoene er veldig fine, men de passer egentlig bedre til bukser enn skjørt. Hadde skoene vært svarte, kunne det jo vært fint med et skjørt og en medium-tykk strømpebukse i sort, men om fargen bryter har de lett for å kutte foten på en uheldig måte.

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns dette hadde vært litt kult med strømpebukser, et high waist skjørt med en brun farge, noe annen nyanse enn skoene. Svart overdel og et langt skjerf, spiller ingen rolle hvilken farge. Try!

Skrevet

Stemmer for skjørt jeg. Gjerne blyantform på. Ihvertfall høyt liv. Syns de var kjempesøte :D

Gjest caramiacaramella
Skrevet

De var kjempesøte! Antlers skrev akkurat det jeg skulle skrive. Jeg ville brukt dem med svarte skinnyjeans og en florlett skjorte i en lys farge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...