origin Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Noen som har erfaring med Aussie shampoen og resten av serien? Er den verdt et kjøp? http://www.google.no/search?hl=no&sugexp=pfwc&cp=7&gs_id=q&xhr=t&q=aussie+shampoo&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1440&bih=715&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi
Chocoholic Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har prøvd dem, og generelt likte jeg dem ikke...de bygde seg liksom opp i håret hvis du skjønner. De var veldig gode å bruke hvis jeg skulle sette håret opp eller krølle det, da fikk håret litt mer hold, men som vanlig shampoo var jeg ikke imponert. De seriene jeg likte best og som faktisk gjorde det de skulle for min del, var: aussome volume: volum-shampoo som faktisk fungerer, hvem vil trodd det? Fungerer bra, men hvis man bruker den flere ganger etter hverandre så bygger den seg opp. miracle moist: fuktighetsgivende som gjorde håret silkemykt. 3 minute miracle moist treatment er skikkelig bra og fungerer som et "quick-fix" hvis håret trenger pleie.
origin Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har prøvd dem, og generelt likte jeg dem ikke...de bygde seg liksom opp i håret hvis du skjønner. De var veldig gode å bruke hvis jeg skulle sette håret opp eller krølle det, da fikk håret litt mer hold, men som vanlig shampoo var jeg ikke imponert. De seriene jeg likte best og som faktisk gjorde det de skulle for min del, var: aussome volume: volum-shampoo som faktisk fungerer, hvem vil trodd det? Fungerer bra, men hvis man bruker den flere ganger etter hverandre så bygger den seg opp. miracle moist: fuktighetsgivende som gjorde håret silkemykt. 3 minute miracle moist treatment er skikkelig bra og fungerer som et "quick-fix" hvis håret trenger pleie. ok, så hårkuren, volum shampoen
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Eldgammel tråd, men jeg dytter 😁 Anonymkode: be80b...aea
Gjest Tom/Loki Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Jeg har prøvd dem, likte de veldig godt.
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Den 3 minute Rescue-kuren synes jeg er kjempegod! Mener de hadde den en stund i reisestørrelse på Vita, så pleide alltid å unne meg en liten hårkur hver gang jeg var på tur Har også brukt shampoo og balsam derfra, mener det var Miracle Moist. Veldig fornøyd. De lukter ganske sterkt, så man bør like lukta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå