Gå til innhold

Naboer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg liker nabofred. Og jeg kan ikke frodra når det ehele tiden er "ring ring ring ring " på døren... Jeg angrer på at jeg har såpass "god" kontakt med naboene. det er jo bare irriterende i lengden.. :sukk:

Hvordan få halvert naboskapet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drit på trappa dems

• Liker 1
Skrevet

hva er grunnen til at de ringer på da? vil de prate? kan dere ikke bare avtale en gang i uka hvor alle møtes en tid :skravle:

Skrevet

hva er grunnen til at de ringer på da? vil de prate? kan dere ikke bare avtale en gang i uka hvor alle møtes en tid :skravle:

JA de vil prate, låne nettbanken, vaske klær, tyte om alt og ingenting, låne en hagesyol-pute, you name it...

Fryktelig irriterende. Jeg vil helst at naboer skal være bare naboer, og ikke "venner".... (med mindre venner av meg hadde flyttet inn)

TS

Skrevet

drit på trappa dems

Men da må det gjøres mens de ser på, ellers vet de jo ikke at det er din dritt. :opplyser:

Men, altså, naboskap kan være innmari plagsomt. Spørs om du ikke må følge forslaget om å la være å åpne en periode, altså. En lang periode. Da gidder de ikke mer.

Skrevet

Hvorfor ringer de på da? Begynn å trekk deg unna, avlys litt avtaler og slikt, ikke vær redd for å si nei. Eneste råd jeg kommer på..

Skrevet

Bytt ringeklokke på døra! Har byttet til en som går på batteri/strøm. Når jeg vil ha fred, så bare drar jeg ut den delen som lager lyd (som sitter i stikkontakta)

• Liker 1
Skrevet

Begynn å si nei om de vil låne ting, ikkje åpne døra, vær avvisende.

Skrevet

Vær avvisende.

Ikke åpne døren dersomd et ikke passer, si nei til utlån, osv.

Skrevet

Hvorfor i all verden skal de vaske klær hos deg? Og låne nettbanken? Har de ikke internett og vaskemaskin selv? :klo:

Jeg hadde blitt utrolig lei...

• Liker 1
Skrevet

jeg kan aldri si jeg har spurt naboen om å låne vaskemaskina dems :skratte: heller ikke internett hahaha

Skrevet

TS her. Jeg fant igjen tråden min! :fnise:

Nei, det med vaskemaskin har vært omvaskemaskinen er ødelagt. Og det har vært mye av det i det siste :klo:

Han som spør etter internett gidder ikke skaffe det selv nei..

Jeg har hatt perioder der jeg ikke gidder å åpne. Så treffer jeg naboer når jeg er på butikken eller postkassa, og de spør hvor jeg har vært. De har ringt på osv osv. Jeg sier oftest at jeg ikke har vært hjemme eller ikke har vært helt i form.. :sukk:

Jeg har gitt beskjed om at det IKKE passer seg å ringe på etter klokken ni. MEn jeg kan da ikke si eller Aldri. Huff... nesten flytte-grunnlag dette her. :sukk:

Er det en fin måte å nekte dem "tilgang" til meg?

Skrevet

Det har faktisk skjedd at de har gått rundt huset visst jeg ikke åpner. For å banke på vinduer på andre siden....

WTF

Jeg føler meg nesten litt fanget her...

TS

Skrevet

du kan jo si til han som låner internett "du kan låne det i dag ja, men nå må du få deg internett selv".. og si det på den måten til de som låner vaskemaskina også? :)

Skrevet

JEg liker nabofred. Og jeg kan ikke frodra når det ehele tiden er "ring ring ring ring " på døren... Jeg angrer på at jeg har såpass "god" kontakt med naboene. det er jo bare irriterende i lengden.. :sukk:

Hvordan få halvert naboskapet??

Åpne døra med ei ladd hagle...

Skrevet

Det har faktisk skjedd at de har gått rundt huset visst jeg ikke åpner. For å banke på vinduer på andre siden....

WTF

Jeg føler meg nesten litt fanget her...

TS

Går de rundt huset ditt for å sjekke, ringer du bare politiet og sier at du har en blotter i hagen. Det samme gjør du hvis lisensmannen er på ferde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...