AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Det er forholdsvis lett å få en mann interessert i en. Det som er vanskelig er å holde en mann interessert over tid (en lang periode -evt. for alltid). De første ukene/månedene går alt rykende lett fordi alt er nytt og spennende for han. Vi jenter har enda ikke vist oss uten sminke, hatt hysterisk PMS anfall forran han eller drukket oss sanseløs drita sammen med han (satt på spissen!) Når de to første månendene med dating er over, og man kanskje har et forhold på vei. Har han som oftest mer eller mindre dannet seg et bilde av hvordan vi er. Det er ikke lenger så mye nytt spennende, mystisk og ukjent. Hvordan holder man da hans interesse oppe? Det er ingen hemmelighet at de fleste forhold går i duken bare knappe måneder inn i forholdet. Dette vil vi helst unnslippe fra begge parter, så derfor ønsker jeg å starte en tråd om dette. Til deg kvinne: "Hva har du erfart eller hørt, som vil holde en mann interessert i deg i lang tid?" og ikke minst til dere menn: "Hva kan vi kvinner gjøre (helt ærlig) for at dere ikke skal miste interessen? Hvordan får vi dere menn "hooked for good"? Håper på flere seriøse svar!
Sunchild Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Å være støttende, oppmuntrende, beundrende og stort sett i godt humør ser ut til å gjøre susen for å få en mann til å synes du er et godt kjæresteemne.
redchilli Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 La han få ha sine guttedager, ikke vær for sjalu
Steinar40 Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 og ikke minst til dere menn: "Hva kan vi kvinner gjøre (helt ærlig) for at dere ikke skal miste interessen? Hvordan får vi dere menn "hooked for good"? Håper på flere seriøse svar! Det første du/dere må gjøre er å finne den rette mannen. 3
FoxyFish Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Jeg har aldri fulgt noen oppskrift eller hemmelig formular i forbindelse med forhold, og kan heller ikke uttale meg om forhold som spenner over årtier. Jeg har imidlertid vært sammen med min kjære i godt over tre år, og har plukket opp en del erfaringer på veien. For min og vår del handler det i stor grad om hvor like vi er; vi ler av det samme, har mange felles interesser, like verdier og holdninger og vi har felles mål. Ved å se tilbake på tidligere forhold finner jeg en fellesnevner i at mange av disse punktene ikke var tilstedeværende. Grunnleggende ulikheter kan i mitt tilfelle føre til konflikter som med tiden blir så dype at det ikke kan repareres. Vi er også flinke til å ikke ta hverandre for gitt, å sette pris på den andre med overraskelser i hverdagen og samtidig sette av rikelig med tid til venner og familie. Vi er et team, og jeg er stolt av kjæresten min - uansett! Kommunikasjon er jo også alfa og omega. Uten den er man nærmest dømt. Man må tørre å være ærlig, drite seg ut i blant og tørre å stole 100 % på partneren sin. Guri, dette ble sukkersøtt.
Cathrine88 Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 (endret) Tja, i mitt og kjærestens tilfelle var det visstnok det at jeg oppførte meg helt annerledes enn damene han var vant til. Jeg har alltid hatet å spille spill med folk og late som om jeg er noe jeg ikke er. Å spille kostbar, så interessert, så kostbar igjen og drive med straff og belønning for å lære typen opp som en sjøløve på sirkus, har jeg aldri vært interessert i. Og han hadde sett meg både uten sminke og sanseløst drita 24 timer etter at vi traff hverandre. :gjeiper: Folk er forskjellige, det gjelder nok bare, som Steinar sier, å finne den rette for akkurat deg. Edit: spurte kjæresten hvorfor han fortsetter å være interessert. Det er visst fordi jeg er vanvittig rar og spesiell på rett måte. Vel... Jeg synes helt ærlig at vi aldri går tom for ting å snakke om, og stadig finner ut nye ting om hverandre. Vi har samme humor og er like barnslige. Og har riktig kjemi rett og slett. Vi har bare vært sammen i tre år, så det gjenstår jo å se om interessen holder seg enda lengre, men jeg tror det. Endret 27. september 2011 av Cathrine88
JohnQ Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Hehehehe. Så enkle er vi nok ikke. Det finnes ingenting en kvinne kan gjøre for å holde meg på kroken, om det viser seg at hun ikke var riktig likevel. Dette er gjerne noe man finner ut etter å ha kjent hverandre i noen mnd, slik som du skisserer TS. Om følelsene kjølner og kjemien forsvinner er det ikke sjarmerende med en desperat dame som beundrer meg, alltid er blid, lytter, lar meg dra på byen osv. Dette er alle gode egenskaper, men stemmer det ikke ellers, så stemmer det ikke. Uansett. Må nok si meg enig med Steinar her
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Hehehehe. Så enkle er vi nok ikke. Det finnes ingenting en kvinne kan gjøre for å holde meg på kroken, om det viser seg at hun ikke var riktig likevel. Dette er gjerne noe man finner ut etter å ha kjent hverandre i noen mnd, slik som du skisserer TS. Om følelsene kjølner og kjemien forsvinner er det ikke sjarmerende med en desperat dame som beundrer meg, alltid er blid, lytter, lar meg dra på byen osv. Dette er alle gode egenskaper, men stemmer det ikke ellers, så stemmer det ikke. Uansett. Må nok si meg enig med Steinar her TS HER Men la oss nå si at dette er ei dame dere liker godt, og det er egentlig deres type. Hvordan skal vi klare å holde det spennende, mystisk og lekende for dere etter en tid da? Det er normalt at flere går lei, selv om dama er bra. Vi vil unngå at dette skal skje!!
Facepainter Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Dette er jo ekstremt individuelt. For min del ville jeg foretrukket å ikke bruke for mye tid sammen i begynnelsen, og heller ikke ha for mye kontakt og forventninger til at den andre skal bruke hvert ledig øyeblikk på deg.
Steinar40 Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 TS HER Men la oss nå si at dette er ei dame dere liker godt, og det er egentlig deres type. Hvordan skal vi klare å holde det spennende, mystisk og lekende for dere etter en tid da? Det er normalt at flere går lei, selv om dama er bra. Vi vil unngå at dette skal skje!! Har du hørt om hverdagen? Hverdagen er sjelden veldig spennende, mystisk eller lekende. Dette må begge parter akseptere og kunne trives i sammen allikevel - altså i hverdagen. Men klarer man ikke dette, så er man ikke rett for hverandre.
Gjest Purple Haze Skrevet 28. september 2011 #12 Skrevet 28. september 2011 TS HER Men la oss nå si at dette er ei dame dere liker godt, og det er egentlig deres type. Hvordan skal vi klare å holde det spennende, mystisk og lekende for dere etter en tid da? Det er normalt at flere går lei, selv om dama er bra. Vi vil unngå at dette skal skje!! En kan nå bare være seg selv om man skal ha et varig forhold. Det innebærer å vise sitt sanne jeg fra dag en. Om man spiller et spill og later som man er noe annet enn det man er, vil man bli gjennomskuet, og da er det takk og farvel, uansett. Er man mystisk og leken av natur, så trenger man ikke late som man er det. Leker man mystisk og leken kun for å holde på interessen, vil den boblen sprekke temmelig fort når man ikke klarer å opprettholde det spillet over lengre tid. Min erfaring for å "holde på" en mann er å finne en man har kjemi med, og så utvikler ting seg av seg selv. Når forholdet er etablert må man ta vare på det gode man har og pleie det, slik at begge har det bra. Da får man et godt forhold som varer 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå