WhiteSwan Skrevet 7. mars 2019 #21 Skrevet 7. mars 2019 Har faket mye før for å få mannen til å føle seg bra, Nå gjør jeg det ikke lenger. Med god kommunikasjon slipper man det for da vet man hva partneren liker og ikke liker 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #22 Skrevet 7. mars 2019 Tråden er 17 år gammel. Anonymkode: f71d5...c72 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #23 Skrevet 7. mars 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tråden er 17 år gammel. Anonymkode: f71d5...c72 Det er fortsatt mulig å svare Anonymkode: 0d9a8...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #24 Skrevet 7. mars 2019 Jeg liker sex og vi har ofte og bra sex sammen. Men av og til klarer jeg bare ikke å komme. Ikke fordi det ikke er bra, men fordi jeg ikke er helt der akkurat da. Prøvde et par ganger å si i fra når det bare ikke kom til å skje, men da gav han ikke opp og sleit også med å komme selv. Så for å slippe at det blir dratt ut i det uendelige og jeg blir sår, så faker jeg en sjelden gang. Anonymkode: 95a22...6db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå