Gå til innhold

faking...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Jenter.

Har dere faket orgasme og hvor ofte skjer det. Da jeg ikke kunne faa orgasme faket jeg ikke men har gjort det i ettertid.

Er det vanlig og hvor ofte er det vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk aldri faket en orgasme. Jeg er heldig og får orgasme hver gang.....Er det uvanlig? Tror det er fordi jeg er veldig avslappet og ikke tenker på at jeg MÅ få det.. Ofte kan jeg få orgasme to ganger i løpet av et samleie. Min kjære er flink også, da......

Gjest Anonymous
Skrevet

Min er flink og men med andre tidligere, har jeg faket.

Skrevet

Jeg har faket èn gang i hele mitt liv -og det var i en slags "konkurranse om hvem som er flinkest til å fake en orgasme".

icon_biggrin.gif

Husker ikke hvorfor vi kom på å lage en sånn konkurranse... men jeg vant...

Nelle icon_wink.gif

Skrevet

hi,hi..

Jepp jeg har og det mang en gang..

Men heldigvis trengte jeg ikke det med min siste kjæreste..

Godt råd: Ikke innrøm det i allefall!

En x av meg hadde sagt til kameratene sine at jeg aldri hadde gjort det med han..

Da måtte jeg le, og innrømte at jeg hadde det, og at det sikkert var det alle gutter trodde.. At deres dame aldri... Og at deres dame ikke trengte å...

Han ble dritsur, og følte seg sååå sviktet.

Enda jeg bare hadde gjort det noen få ganger.

Herregud, jeg fikk jo orgasme!

Så ung og dum altså...

Men det er jo litt morsomt nå da... icon_smile.gif

Skrevet

He-he, eg har prøvd ein gong, berre for å sjå om eg fekk det til..... og det gjorde eg. Fortalte det til han i etterkant, han vart litt paff, men heldigvis føler eg aldri at eg MÅ få orgasme, om eg kjenner at eg ikkje kjem til å få det ein gong gjer det da slett ingenting! Godt er det jo uansett.12

Skrevet

Har aldri faka orgasme, og har heller aldri hatt orgasme. Jeg er heller ærlig mot mine partnere, og sier det som det er. Da slipper de å føle seg "mislykka" når jeg ikke får orgasme, og jeg kan slappe av og nyte sex'en for det den er - nemlig deilig. icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke noe til overs for faking. Jenter som faker gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å holde på slik. Hvordan skal gutten kunne skjønne hva han skal gjøre for å gi dere maksimal nytelse da?? Det må da heller være bedre å kunne lære opp gutten til å gjøre det som får akkurrat DEG til å nå toppen??

Kevin icon_smile.gif

Skrevet

Bombe at Kevin er mot...

vel det er faktisk mulig å ha et ultra

bra sexliv, men likevel gjøre dette av og til bare på gøy!

Gjest Anonymous
Skrevet

Men tessa, hva gir det deg, utenom at du lurer dine omgivelser og skaper en selvtilfredsstillelse for gutten, som egetlig ikke er der? Jeg har aldri skjønt hva som er så spennende med faking... men det er jo opp til den enkelte jente dette da....

Kevin, som tror og håper at de fleste jenter har vært ærlige med meg og heller forklart meg hva jeg gjør "feil".....

icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri faket, men burde kanskje gjort det, hadde hvertfall sluppet å bli kalt en "nedtur". OK at man har ansvar selv for å "komme i mål", men når både trygghet og kos mangler er det ikke så lett....

Ida

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har aldri hatt en orgasme jeg *hulk*

har bare(?) hatt to partnere, en av dem var en one-nighter, den andre en jeg hadde et 4mnd langt forhold med seksuelt sett(fra vi begynte å ha sex til det ble slutt). bare et par ganger har jeg nytt sex og de fleste gangene har det nesten være mer vondt enn godt. hva gjorde jeg feil??? en ting jeg likevel aldri har gjort er faket. forstår ikke poenget, du lurer jo deg selv...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ida, da....

Har du virkelig blitt kalt for en nedtur fordi du ikke kom? For en insensitiv dust dette var da? Det må ha vært en ung mann med et ego på størrelse med Sibir, som trodde han var Casanova... Dersom kosen og tryggheten uteblir, uteblir som regel orgasmen også! Det er jo første bud, og dette burde alle gutter lært i dagens seksualopplyste samfunn! Selve penis er jo kun en brøkdel av selve samleiet. Hjernen er kroppens største kjønnsorgan!

Stå på Ida! Det fines faktisk gutter med fornuft der ute også, men dersom du faker, vil de tro at de gjør alt rett....

Kevin, som skammer seg over å være mann når han hører slik....

icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk Kevin, klem til deg!

Tok ikke episoden så tungt. Min kropp fungerer akkurat som den skal "på egen hånd". Har imidlertid aldri klart å slappe av ordentlig sammen med en partner. Ordner seg sikkert når jeg treffer rett person. Ble imidlertid litt paff da han sa det. Angrer på at jeg ikke spurte om hvordan jeg i alle dager skulle komme i mål med det han presterte...

Ida

Gjest Anonymous
Skrevet

Det må gjerne to til for å få til en orgasme, dersom en ikke er alene.... Altså: han/hun må gjøre det riktige teknisk, MEN "mottaker" må ordne det psykiske biten.... Det er mao ikke kun den som "gir" sin skyld dersom orgasmen ikke kommer...

Og til faking: Jeg hvet om et par jenter som faket (i beg. av forholdet) (-det er forholdvis lett å avsløre, en skikkelig orgasme kan ikke etterlignes pga div fysiske/ufrivillige reaksjoner), men har ikke fortalt det til dem, det hadde det bare blitt enda mer problemer om... og dessuten kom de jo ellers....og at de ikke kom akkurat da gjorde ikke sexen dårlig....

Måtte bare få henne til å forstå at det er flott å komme, men det kan skje at en ikke får det til hver gang... Orgasme er en bonus, ikke selve sexen.... Dessuten: Gutta får oftere utløsning enn orgasme...

Så hva er poenget med å fake da? Det blir for dumt synes jeg, og er jo bare symptom på manglende kommunikasjon....

Mann70

Gjest Janna
Skrevet

He he, jeg har funnet min egen måte å gjøre dette på når jeg er sliten men kåt: Jeg begynner å fake, bevege meg som om jeg skal til å komme, og VIPS! Plutselig skjønner kroppen min, også får jeg en ekte!! Noen flere som kan gjøre dette?

For det meste så får jeg orgasme likevel, så hvem skader det om jeg faker litt for å få det enda bedre når jeg er litt slapp?

Forøvrig så får jeg tre forskjellige orgasmer. En med sexleketøy og to med typen. 12

Skrevet

hei anonym (du som ikke får orgasme)

får du det til alene? for mange kvinner er nemlig det å få orgasme noe som må læres. altså er det bare å sette igang og øve icon_wink.gif (hvis du trenger litt hjelp kan du kikke på linken min om fantastisk vibrator icon_smile.gif )

når det siden er en gutt med i spillet er det viktig å ta seg tid, være trygg og ikke sette seg som mål å få orgasme. (få ham til å slikke deg på klitten samtidig som han bruker fingeren på g-punktet. for meg er det garantert suksess:) )

lykke til med treningen

klem fra tingeling12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...