sequin Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Ja, jeg har kommunegrått hår om vinteren, om våren og sommeren blir det nesten helt hvitt -ulempen med vinteren da er den fine etterveksten så jeg pleier å bleke håret ganske lyst. Nå har jeg en fresh ettervekst igjen, men er veldig lei, noen som vil komme med forslag til fine kalde hårfarger eller hårfargestiler som fungerer slik at jeg ikke får grå eller sort ettervekst med en gang? Har blå øyne og tynne øyebryn med lite hår.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Minicolour da, i en mørkere/lysere tone enn etterveksten?
sequin Skrevet 27. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2011 Minicolour da, i en mørkere/lysere tone enn etterveksten? Er det det samme som glansvask?
nabie Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 (endret) minicolour er ikke som glansvask glansvask er ikke en kjemiskbehandling som klassisk farge og minicolourasjon. Anbefaler deg å ta en minicolourasjon hoss frisøren, og da kan du også få en konsultasjon der frisøren (som skal være proffesjonell) forteller deg hva som kler deg og din hudfarge ^^ Endret 27. september 2011 av nabie
sequin Skrevet 27. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2011 Hmm okei, takk Ja, det er vel best å gjøre, men jeg kan ikke bruker penger på akkuratt det enda, og jeg er så utålmodig med håret mitt. Hehe Enda et spørsmål: Hvpr mørkt hår kan man ha uten å se helt blass ut i ansiktet? Føler at mørkt hår fungerer medre på jenter med litt bryn som rammer inn fjeset.
Gjest Nica. Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Du har da ikke lyse bryn? Prøv deg på en sekser (mørk blond), så ser du om du liker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå