feelunique Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Noen her som har en god ansiktsskrubb å anbefale? Jeg har fet/normal hud..
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Om du vil ha en som er litt "sterkere" om du skjønner, er clinique sin bra! en "mildere" fra clinique er 7 days ett eller annet. Det er de jeg har prøvd i det minste. De med fet hud tåler ofte litt mer enn de med tørr hud før de blir irritert, og da synes jeg det går fint med clinique, selv om mange mener at det er for sterkt.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 MD face and body scrub! Vet mange på forumet mener det samme, selv hadde jeg ikke somlet meg til å prøve den før for et par uker siden. Overraskende god, tette korn og tar godt i uten å slite på huden.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Green People har en ansiktsskrubb, er veldig drøy (varer lenge) og huden kjennes som babyhud etterpå! Fås kjøpt på Vita, blant annet. Anbefales.
Gjest Bartenina Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 ingen skrubb dette, men prøv burdock urtekapsler fra helsekosten, de gjorde underverker på huden min! Nå har jeg hatt et opphold en stund og kviser og fet og problematisk hud sniker seg innpå igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 MD face and body scrub! Vet mange på forumet mener det samme, selv hadde jeg ikke somlet meg til å prøve den før for et par uker siden. Overraskende god, tette korn og tar godt i uten å slite på huden. Signerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå