Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2003 #1 Del Skrevet 3. desember 2003 Nå er jeg snart ferdig med mitt første armbånd. Strikket etter tips fra dere. Takk jenter Da blir det julegaver fra meg i år likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 3. desember 2003 #2 Del Skrevet 3. desember 2003 Ja, er det ikke en morsom hobby? Også ikke så vanskelig som man kanskje tror.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2003 #3 Del Skrevet 3. desember 2003 Ja er kjempefornøyd så langt. Var egentlig vanskligst til jeg kom i gang. Særlig du Tjorven har vært til inspirasjon. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2003 #4 Del Skrevet 3. desember 2003 Mente selvsagt smykkene du har bilde av i albumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 3. desember 2003 #5 Del Skrevet 3. desember 2003 Tusen takk. Og lmari har igjen vært min inspirasjon! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. desember 2003 #6 Del Skrevet 3. desember 2003 Tvi tvi med alle julegavene! Det er en kjempemorsom hobby! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 4. desember 2003 #7 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg er også godt i gang , har laget 4 stk så langt. Var ikke vanskelig i det hele tatt, men jeg har litt problemer med å felle av... Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toya76 Skrevet 4. desember 2003 #8 Del Skrevet 4. desember 2003 Du kan gå inn og se på www.pinnsvindesign.no som er en strikkeskoleside med enkle råd. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 4. desember 2003 #9 Del Skrevet 4. desember 2003 Var ikke vanskelig i det hele tatt, men jeg har litt problemer med å felle av... Noen tips? Regner med at du kan å felle av, men at du mener det er litt kinkig siden det er ståltråd? Siden du har laget fire, mener jeg... Jeg pleier bare å bruke hendene og hjelpe til så godt jeg kan - lag litt store sløyfer på tråden og stikk inni maskene, så er det lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 5. desember 2003 #10 Del Skrevet 5. desember 2003 Og om ikke smykket blir pent i enden etter du har felt av, kan du jo bruke en stålstråd og surre det litt sammen tilslutt. Har selv brukt ståltråd på den måten, både for å gjøre hver ende litt fastere + tette store hull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 5. desember 2003 #11 Del Skrevet 5. desember 2003 Tjorven, nå har jeg tatt bilde av 3 av smykkene mine. Men de ligger på mobilen, og jeg vet ikke hvordan jeg kan få vist det frem her!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 5. desember 2003 #12 Del Skrevet 5. desember 2003 Tjorven' date= nå har jeg tatt bilde av 3 av smykkene mine. Men de ligger på mobilen, og jeg vet ikke hvordan jeg kan få vist det frem her!?!? Oi, nå ble jeg jo så nysgjerrig og fikk lyst til å se... Aner ikke hvordan du kan gjøre det jeg....og jeg har ikke mobil som tar bilder heller, så det er litt vanskelig å sende dem til meg... Kanskje du kan få hjelp på Data-forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå