Gå til innhold

Til oss som har hatt en dårlig dag (...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stått opp på feil fot, stått timevis i kø, hele dagen gikk skeis.

Jeg trenger en morsom historie. Noe som har skjedd deg, noe du har lest eller hørt?

Bring it on :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN? Har og hatt en ræva dag.

Skrevet

min dag går din en høy gang. Har gått som ekstra på timer i et år på jobben, har hele tiden sagt at jeg ønsker engasjement/vikariat slik at jeg har noe fast å forholde meg til. For 2 uker siden ble det ansatt to nye, som ikke har noen form for bedre kvalifikasjoner enn meg.. I dag fikk de to begge kontrakt på fulltid i 3 mnd..

Har mest lyst til å knuse noe...

Skrevet

min dag går din en høy gang. Har gått som ekstra på timer i et år på jobben, har hele tiden sagt at jeg ønsker engasjement/vikariat slik at jeg har noe fast å forholde meg til. For 2 uker siden ble det ansatt to nye, som ikke har noen form for bedre kvalifikasjoner enn meg.. I dag fikk de to begge kontrakt på fulltid i 3 mnd..

Har mest lyst til å knuse noe...

:klemmer:

Skrevet

Ingen gøyale historier her enda altså?? :overrasket:

Da får vel jeg prøve å starte da.. :)

Her om dagen møtte jeg opp på jobb selv om jeg ikke egentlig skulle det (hadde sett feil på timelista). Hadde fått på meg uniformen og stod i garderoben (litt små-forvirra), og hadde nettopp oppdaget at jeg ikke egentlig skulle på jobb den dagen, og var på tur til å skifte om igjen og gå, da sjefen kom inn og så forundret på meg, for jeg skulle jo ikke være der da. Men det viste seg at en av de ansatte hadde blitt syk samme morgen, og det trengtes en vikar. Så beleilig at jeg stod der allerede påkledd og til riktig tid da! Så da fikk jeg jobbe likevel :)

Vet ikke om dette var en artig historie, men ihvertfall en hyggelig historie :)

• Liker 1
Skrevet

Hehe, morro da, frøken tralala :jepp:

Skrevet

Her om dagen skulle jeg vaske alle analpluggene mine skikkelig (nå høre det ut som om det er kjempemange, men det er ikke det altså :fnise: ), og etterpå stilte jeg dem opp på rekke og rad så de skulle lufttørke (hvis ikke blir de fulle av støv og lo fra hånduken). Hvem presterer å buse inn på hybelen mens de står pent på stuebordet? Jo, stakkars husverten min på nærmere 70 år. Stakkars mannen visste ikke hvor han skulle fetse blikket eller hva han skulle si :ler: Jeg tror han kommer til banke på neste gang.

• Liker 1
Skrevet

Morsom, litt pinlig historie fra en gang jeg var hos legen for å gjennomføre en gynekologisk undersøkelse...

Der ligger jeg, du ser vel for deg hvordan, med beina i været og han imellom. Alltid like pinlig, hehe. Så presterer han å si....

"Alt ser fint ut her"

Hahaha... Jeg trodde jeg skulle ramle av bordet. Fikk skikkelig latterkrampe. Hva skal man gjøre i så tilfelle? Si Takk?

;-)

Skrevet

Det er bare å poste for dere som føler for å fortelle noe hyggelig eller morsomt :) Kjekt å lese.

Likte den med analpluggene hahaha

Visste han var det var da? ;)

Skrevet

Jeg er glad for at det begynner å bli høst! Alle bladene har ramlet av treet og har dekket bakken med de røde og oranse flotte fargene, det begynner å bli deilig kjølig i været, vinteren er på vei, og det er en fantastisk følelse for jeg elsker julen! Ingenting er som å lage god middag og sitte inne under teppet og se film med en god kopp kakao og lille kosehunden i fotenden og krølle meg nedi mannen sin armkrok :rodmer: det er bare sååååå koselig, også må vi ikke glemme stearin lysene! :lete:

Skrevet

Jeg har en ganske crappy dag selv, siden jeg er syk med feber og ikke orker stort. Men jeg måtte le litt av meg selv før i dag når jeg var ute på tissetur med hunden.

Jeg tusler bortover stien ved huset kun iført grå morgenkåpe med hvite prikker og håret "kledelig" i en tufs midt på hodet. (Skal sies at det er ganske øde her jeg bor...hehe) Jeg har som sagt feber og er ganske svimmel og svimete. Så når jeg skulle snu meg for å se etter klumpen, mistet jeg rett og slett ballansen og krasjet med ett tre. Noen mindre velykkede støttesteg senere satt jeg godt plantet med rumpa i lyngen, om mulig enda mer svimete enn før... og VELDIG glad de eneste som var tilstede var mine pelskledde og bevingede venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...