Gjest Ethereal Skrevet 3. desember 2003 #1 Skrevet 3. desember 2003 Har noen erfaringer med Biocils øyensminkefjerner fra Biotherm, den som skal ristes sammen? Normalt sett bruker jeg L'Oreal, men den var utsolgt overalt :evil: , og siden jeg MÅTTE ha ny, ble det Biotherm. Forhåpentligvis tar den all mascara uten å drepe huden min totalt...
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #2 Skrevet 3. desember 2003 Jeg har gode erfaringer med denne øyensminkefjerneren.
Gjest care Skrevet 3. desember 2003 #3 Skrevet 3. desember 2003 Jeg har gode erfaringer med denne øyensminkefjerneren.
Frk Doodad Skrevet 3. desember 2003 #5 Skrevet 3. desember 2003 Kjøpte Biotherm sin sminkefjerner for første gang for ikke så lenge siden, og kan med sikkerhet si at den blir kjøpt igjen. Er kjempefornøyd PS: Jeg har ikke prøvd den for vannfast sminke så den kan jeg ikke uttale meg om.
Gjest Ethereal Skrevet 3. desember 2003 #6 Skrevet 3. desember 2003 Frøken Doodad, mener du geleen eller den som består av to lag som skal ristes sammen? Uansett høres det positivt ut, så jeg håper jeg ikke har kastet bort pengene. Sminkefjerneren fra L'Oreal er jeg nemlig kjempefornøyd med, og den koster kun ca 50 kroner...
Cilla Skrevet 3. desember 2003 #7 Skrevet 3. desember 2003 Biocils er min favoritt. Sist jeg skulle ha ny, var de tomme for denne, og jeg ble "lurt" til å kjøpe en Helena Rubinstein øyensminkefjerner, som er helt forferdelig i forhold. Håper du blir fornøyd! Forresten er det mange som også skryter av Lancome sin "to komponent" sminkefjerner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå