Jens Skrevet 3. desember 2003 #1 Skrevet 3. desember 2003 Tenkte på en ting. Har lyst til å pakke en kurv til bryllupsnatten som min kjærste kan sette på rommet i bryllupsuiten før bryllupet. En kurv med bare kos(champagne, såpeskum, engangskamera), og andre hyggelige ting, så vi har alt vi ønsker oss når vi kommer dit ette festen og neste morgen. Er dette noe man gjør selv??Og har dere noen forslag til hva mer man kan putte i denne kurven?Vi skal bo på hotell.
Gjest Tex Skrevet 3. desember 2003 #2 Skrevet 3. desember 2003 Champagne følger i de fleste suitene med i prisen tror jeg... sammen med frukt eller sjokolade eller noe sånt... Såpeskum og kamera kan jo være koselig å ha med seg, men jeg for min del tror at jeg kommer til å være lysten på å stupe rett i seng.... Men veeeldig hyggelig med deilig såpeskum til frokosten dagen derpå i boblekaret, da..... Ellers ville jeg vel ikke tenkt på noe spesielt, men det var en koselig ide.
nessi Skrevet 3. desember 2003 #3 Skrevet 3. desember 2003 Hørtes koselig ut. Jeg aner ikke hvor vi skal ha bryllupsnatten, så vet ikke hva vi trenger å ha med. Overlater alt ansvaret for den natten til min kjære.
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 3. desember 2003 #4 Skrevet 3. desember 2003 Hva med litt sex-leketøy? Sånn hvis det skulle være noen krefter igjen altså...
Jens Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2003 Føler det blir litt gærent med det på bryllupsnatten/morgenen. Denne natten/morgenen skal vi nyte hverandre uten hjelpemidler. Men, har vært innom tanken ja.... Kanskje noe musikk??Noe behagelig/romantisk/sensuellt...
hallingbrud Skrevet 3. desember 2003 #7 Skrevet 3. desember 2003 Champagne ol. blir gjerne satt på hotellrommet av forlovere også (som en hyggelig overraskelse).
Gjest Bertine Skrevet 3. desember 2003 #9 Skrevet 3. desember 2003 hva med tørkede eller friske roseblader til å strø over sengen? dette kan jo kjæresten gjøre før brylluppet, eller dere kan bruke det om morgenen i badekaret? det gir garantert en følelse av luksus ellers kan dere ha noen romantiske cd-er, to "mini-bøker" som foreksempel kjærlighet er...(disse selges i så og si alle bokhandlere, og er kjempesøte!!)
Engel Skrevet 4. desember 2003 #11 Skrevet 4. desember 2003 Som sexleketøy tenkte jeg også på sånt som dette: http://www.romance.no/customer/product.php...28797f3903817ed
Gjest Madley Skrevet 4. desember 2003 #12 Skrevet 4. desember 2003 hva med tørkede eller friske roseblader Tørkede roseblader er ganske stive og ubehagelige da.... Stikker og klør...fysj! heller friske da...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. desember 2003 #13 Skrevet 5. desember 2003 Sånn litt på siden: Roseblader farger noe INNMARI når de blir gnidd litt på... Ei venninne av meg fikk ekstra regning fra hotellet for nytt sengetøy da hun og kjæresten skulle ha det litt gøy :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå