Gå til innhold

Dama vil ha trekant..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja høres veldig rart ut men dama mi vil ha trekant. Grunnen til at jeg ikke vil er fordi at hun vil at vi skal ha det med en venninne som ikke er fullt så pen. Jeg kan dessverre ikke si at jeg ikke vil dele henne, nettopp fordi at vi har hat trekant før. Hun var mye penere og diggere(men ikke like vakker som kjæresten min ^^), og jeg sa før det på en litt ydmyk og forsiktig måte at hvis hun ønsker trekant så er det sikkert noe vi kan gjøre.

Så da har jeg kommet ut for en litt kinkig situasjon.. Hva burde jeg gjøre? Problemet er også at jeg godt kan ha trekant med en annen som penere en annen gang. Men klarer bare å ikke gjøre det med personer som ikke er så pene, for å si det på en fin måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier at du ikke klarer å ha sex med en person som ikke tenner deg. Enkelt og greit.

• Liker 3
Skrevet

Enig med de andre over her. Du får si ifra.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok bare vært ærlig. Trekant er jo på en måte sex for sexens skyld, og da blir det vel liten vits om den tredje partner ikke er attraktiv og ikke oppfyller fantasien!?

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det skal være vanskelig å si at du ikke tenner på venninna?

Skrevet

Du trenger jo ikke si at du syns hun er stygg, du kan bare si at du ikke tenner på henne og at hun ikke er din type :) Og evnt foreslå noen du tenner mer på, som du tror kunne hatt lyst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...