AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Hei Har tatt min første pergo kur for snart en månde siden .Har veldig ømme pupper nå ca 5 dager . venter mens snart, bivirkning av pergo?? Ikke hatt det sånn før. Tørr nesten ikke håpe på gravid , vondt å bli skuffet nok en gang.
eternallove Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Hei, er også på min første pergo-kur. Tok siste tablett 11/9 har også hatt ømme bryster over lengre tid og mye rare følelse i magen (mest høyre side), men tørr selvfølgelig ikke å håpe noe som helst. Bare å vente til over helga for å se om TR kommer.... Hvordan er det med deg?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Hei! Er fremdeles veldig øm og uggen.tok test i dag,negativ selvsagt . tok den litt tidlig,vente noen dager til,så lever fremdeles i det lille håpet.
eternallove Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Så dumt at den var negativ da ..... Du får prøve med en ny test om ett par dager. Jeg har en egen liten regel om at jeg ikke skal ta noen test før jeg er 14 dager på overtid (som vel å merke er 18-19 dager til), har brent med på ett par negative tester tidligere og følelsen er deprimerende. Jeg for min del sliter sofaen for 3-4 dag på rad, er smålig forkjølet, plutselig hetetokter (ingen feber, så sikkert bivirkning), vondt i korsrygg og snodig mage, samt veldig vondt i hodet innimellom..... Håper å bli friskere snart slik at jeg slipper være hjemme hele tiden, tida går så fryktelig treigt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå