Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan noen hjelpe meg med å fortelle meg når man tar "the talk"? - hvor står vi, hva vil du, hva vil jeg, skal vi se andre, skal vi satse?

Jeg har datet en kar i 2 mnd nå.. vi har det veldig gøy sammen, ler og hygger oss rett og slett. Vi ventet 1 mnd med å ha sex siden han tidligere har vært litt av en player og jeg ikke helt er for sex med folk jeg ikke bryr meg om. Han syntes dette var super stas og jeg var den mest anstendige dama han noensinne hadde møtt. Så det var flott. Vi hadde omsider sex- sykt bra. Vi er sammen 2-3 ganger i uken, og jeg kjenner at jeg begynner å få følelser. Vil ikke nødvendigvis rushe inn i et forhold, for det er fint slik det er. MEN når kan jeg ta den samtalen med han? om han har følelser eller hva han tenker om oss da.. og hvordan gjør man det?

Noen som har erfaringer å dele? :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så veldig mye erfaring, men i mitt forrige forhold var det han som spurte rett etter vi hadde hatt sex første gangen (hadde som deg ventet i overkant av en mnd) og da sa jeg at for meg føltes det som at vi allerede var kjærester, og så ble vi på en måte enige om det, men jeg lå en stund før jeg sovnet og var redd for at jeg hadde "presset" det frem. Men dagen etterpå vekket han meg med "god morgen, kjæresten min" og et kyss <3

Skrevet

Hei!

Kan noen hjelpe meg med å fortelle meg når man tar "the talk"? - hvor står vi, hva vil du, hva vil jeg, skal vi se andre, skal vi satse?

Jeg har datet en kar i 2 mnd nå.. vi har det veldig gøy sammen, ler og hygger oss rett og slett. Vi ventet 1 mnd med å ha sex siden han tidligere har vært litt av en player og jeg ikke helt er for sex med folk jeg ikke bryr meg om. Han syntes dette var super stas og jeg var den mest anstendige dama han noensinne hadde møtt. Så det var flott. Vi hadde omsider sex- sykt bra. Vi er sammen 2-3 ganger i uken, og jeg kjenner at jeg begynner å få følelser. Vil ikke nødvendigvis rushe inn i et forhold, for det er fint slik det er. MEN når kan jeg ta den samtalen med han? om han har følelser eller hva han tenker om oss da.. og hvordan gjør man det?

Noen som har erfaringer å dele? :))

Ikke vent for lenge med det ihvertfall. For da kan det fort bli mye bortkastet tid istedet.

Skrevet

Tja, jeg synes i grunnen den samtalen burde tas når du føler at dere burde bli kjærester. Hvis du ikke egentlig har noe behov for det ennå, er det jo litt dumt å sette ham i en situasjon hvor det er sannsynlig at han sier at han vil. Hvis du derimot er usikker på om han ser på deg som kjæresteemne eller sengevenn, burde du ta det opp ganske hurtig, bare for å avklare hvilken vei dere går.

Skrevet

Jeg lurer også litt på dette, så fint om flere kunne svare på denne :)

Hvor lenge er det vanlig å "date" eller "holde på" før man blir, eller tenker på å bli, kjærester?

Skrevet

Jeg lurer også litt på dette, så fint om flere kunne svare på denne :)

Hvor lenge er det vanlig å "date" eller "holde på" før man blir, eller tenker på å bli, kjærester?

Jeg gjetter på et sted imellom 2 dager til 2 år.

Og poenget mitt er da at folk ofte er veldig ulike samtidig som situasjonene kan være veldig ulike.

Noen som har slått 2 dager eller 2 år? ;)

Det kunne vært interessant å vite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...