AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Jeg lurer på hva dere gutter ville følt hvis en jente dere hadde følelser for viste seg å bare være interessert i vennskap og sex? Forutsatt at dette var en jente dere ikke kunne unngå å møte på ofte, ville dere tenkt at det var bedre enn ingenting, eller ville dere valgt å ikke ha noe som helst forhold til henne hvis dere ikke kunne være kjærester?
Gjest padawan Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 tja, nå snakker jeg bare for min egen del men jeg ville ikke sett på det som særlig interesant å gå inn i noen type seksuelt forhold med noen jeg hadde følelser for samtidig som jeg visste dette ikke ville blitt gjengjeldt. dette går også andre veien (jeg ville ikke inn i et seksuelt forhold med noen som hadde følelser for meg og hvor jeg så på det som usansynlig at jeg ville ha følelser for vedkommende).
Gjest Katten. Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Tenker to ting: 1) bedre enn ingenting. 2) hun blir nok forelsket over tid. Så hadde hoppet i det.
JohnQ Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Hadde nok håpet på at hun ville få følelser over tid, og i mellomtiden ville det vært bedre enn ingen ting å være knullevenner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå