Satellites Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Etter å ha lest ostetråden fikk jeg skikkelig lyst på pizza! Men gidder ikke stoppe innom butikken på vei hjem, så er det noen som har prøvd cottage cheese som "saus" på pizza? TEnkte isåfall vanlig ost oppå der og cherrytomater. Og tynn bunn.
Lykkelitenen Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Haha, satt nettopp og tenkte på hva jeg kan lage til middag i dag som inneholder ost, med utgangspunkt i samme tråden som deg Heller mot omelett med ost og laks her Men jeg har venninner som bruker ett tynt lag CC som fyll i pizza, så går nok veldig fint. 1
Satellites Skrevet 27. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2011 Nå fikk jeg lyst på omlett med ost og laks. Lettpåvirkelig når jeg er sulten :-D
Lykkelitenen Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Det er jo såååå godt Omelett med revet ost i, servert på brød eller knekkenbrød med kremost og røykelaks! Eller omelett brettet over laks, tomat og ostestrimler... Faen, der ble jeg sulten gitt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå