Gå til innhold

Halloween-kostyme :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke så lenge til halloween nå :) Men jeg aner ikke hva jeg skal kle meg ut som.

vil ha et bra og litt originalt kostyme. noe skummelt/ekkelt og småsexy. gjerne med skjørt og lange strømper. Tenkte kanskje zombie eller noe sånt?

Tips anyone?

Hva skal du selv være?

:ninja::rasende::tronderbart::heks:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg helt enda, men i år skal jeg ta den helt ut med noe mørkt og sexy i alle fall!

Kommer tilbake til tråden når jeg har fundert litt. :P

Skrevet

Her henger jeg meg på.

Skrevet

jeg skal være cybergoth denne halloween.

noe ala dette

http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2010/100/1/d/Cyber_Goth_5_by_THETERRORCAT.jpg

da bør man ha litt klær som passer! og man kan gjøre mye forskjellig ut av det. ha litt blod i ansiktet, ha et sykepleier-tema over det hele.... forskjellige farger osv osv

det meste kan jo funke sålenge du setter sammen ting riktig. ta et brunt, litt fillete skjørt, en brun topp med snøring, og noe juksepels over skuldrene, noen juksepelsleggvarmere som henger litt... rufsete hår og en vikinghjelm så er du viking!

Det kan du fint kombinere med nettingstrømper og høyhelede sko og.

Skrevet

Jeg skal være zombie-pirat, hehe. Kjøpte pirat-kostyme for en stund siden og det er kjipt å bruke nesten 1000,- bare for en fest.. Så noen linser og tilbehør så blir det bra! :)

Skrevet

Du kan jo gå for å være Twilight-vampyr, haha. Smør deg inn med glitter, kjøp vampyrtenner og kle deg helt vanlig. Det er student-vennlig kostyme hvertfall! Tenker jeg må gå for det :sjenert:

Skrevet

Hvor kjøper dere kostymer?

Skrevet

Ååå jeg gleder meg :)

Skal prøve noe litt enkelt i år, altså dvs. noe litt komfortabelt. Ble heks i siste liten i fjor, litt kort kjole = ubehagelig kveld. Dessuten hadde jeg hverken sminke eller parykk, så det ble jo veldig kjedelig når jeg nok av hatten. :kosteskaft:

Blir sikkert noe wacky sminke eller parykk i år. Må bare tenke litt :sjenert:

:gresskar:

Skrevet

Jeg skal være Army zombie!

Dette kostymet: http://www.yandy.com/Private-Pin-Up-Costume.php

Så skal jeg la ei venninne av meg go mad med sminke og fake blod ;)

Gleder meg! Vi skal ha halloweenfest i leiligheten i år, så det blir gøy! Lenge siden jeg har feira skikkelig halloween (bortsett fra i fjor, men da var jeg i Canada :P)

Skrevet

seilerkvinne, en eventyrfigur som rødhette eller alice, nonne, indianer, mus, katt, usikkeli lærer..

rødhette med kappe, kurv og søt kjole med strøper hadde vært kult..og orginalt

Skrevet (endret)

Skal kle meg ut som Amy Winehouse :) Bestilte parykk og brune linser i dag, og med riktig sminke og klær vil jeg forhåpentligvis bli ganske lik henne!

Åå, gleder meg til halloween i år :danse:

EDIT: fant parykken på denne nettsiden

http://www.elegant-party.com/

Endret av Clyro
Skrevet

er ikke så lenge til halloween nå :) Men jeg aner ikke hva jeg skal kle meg ut som.

vil ha et bra og litt originalt kostyme. noe skummelt/ekkelt og småsexy. gjerne med skjørt og lange strømper. Tenkte kanskje zombie eller noe sånt?

Tips anyone?

Hva skal du selv være?

:ninja::rasende::tronderbart::heks:

Uansett - skjørt (kort!) og lange strømper er i hvertfall en sexy kombinasjon!

Skrevet

Dark angel? Blodig zombie-sykepleier? Sexy heks? Lettkledd spøkelsesdame?

Skrevet

Jeg skal være Army zombie!

Dette kostymet: http://www.yandy.com/Private-Pin-Up-Costume.php

Så skal jeg la ei venninne av meg go mad med sminke og fake blod ;)

Gleder meg! Vi skal ha halloweenfest i leiligheten i år, så det blir gøy! Lenge siden jeg har feira skikkelig halloween (bortsett fra i fjor, men da var jeg i Canada :P)

Denne blir super, men du må huske lange strømper eller stayups. Da blir du skikkelig sexy!!

Annonse
Skrevet

Vurdere denne artige kostymen.

Men blir nok bare litt annerledes, mørk sminke, korsett, sort dressbukse, høye røde støvletter og crazy øredobber.

Denne var jo ikke spesielt sexy. Da synes jeg heller skal satse på korsett med tilbehør, men dropp dressbukse; heller skjørt (jo kortere, jo bedre) og med matchende strømper eller stayups. Sikker vinner!

Gjest Survival
Skrevet

Denne var jo ikke spesielt sexy. Da synes jeg heller skal satse på korsett med tilbehør, men dropp dressbukse; heller skjørt (jo kortere, jo bedre) og med matchende strømper eller stayups. Sikker vinner!

:fnise:

Jeg trenger ikke tips fra deg. Poenget er at jeg ikke gidder å se ut som ei hore på festen... selv om at det fins ei "unnskyldning" siden det er Halloween.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke alle de som skal kle seg så sexy som mulig på Halloween... Er virkelig ikke det det dreier seg om!

Om jeg blir invitert på noen fest blir det nok Alice in Wonderland, siden jeg har en kjole hengende i skapet som aldri ble brukt. Den er superfin og jeg gleder meg til å bruke den (og NEI, det er ikke en sexy kjole, den går helt ned til kneet... )

Skrevet

Sikkert magiker eller noe slikt :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal være vampyr i år. Har bestilt svarte linser, blodige strømper og tenner som er tungestyrt, og så skal jeg finne meg en svart kjole. Så skal jeg ha "vampire diaries" inspirert sminke (med svarte vener under øynene). Gleder meg. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...