Gå til innhold

Hvorfor er han fremdeles på datingssiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi dater i et par måneder nå,og jeg trodde at vi hadde det bra sammen. Vi er blitt enige om at vi ikke møter andre og har noen planer sammen.

Vi ble kjent på nettet og jeg har slettet profilen min for en god stund siden (ikke pga han, jeg var bare generelt lei nettdating). Han har ikke slettet sin men snakket om at han var ferdig der han og, men skulle vente til medlemskapet gått ut. Han har ellers ikke besøkt profilen sin den siste måned, men så plutselig så ser jeg nå at han har vært pålogget hver dag i det siste. Hva skal jeg gjøre?

Ja, jeg vet at man skal ikke snoke, men jeg er brent fra før av, så det ble bare sånn.. Nå er jeg helt forvirret og tenker sånt at om han var interessert i meg så ville han ikke logge seg på der hver dag? Hva tenker dere? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opplevde det samme med ei jeg datet i vinter og det endte etterhvert med at jeg kuttet henne ut.

Skrevet

opplevde det samme med ei jeg datet i vinter og det endte etterhvert med at jeg kuttet henne ut.

Takk for svar padawan. Ja, nå er jeg bare trist. Eg skal følge med en liten stund til, men jeg er redd at jeg må ta det opp og da blir det mest sannsyngligvis over. Du har ikke snakket med hun om det? Hvorfor hun gjorde det?

Skrevet

jeg traff henne ikke på en Sukker men en annen, tilsvarende side. jeg logget meg ikke inn der fra dagen jeg traff henne første gangen IRL til det hadde gått cirka to måneder (og det hadde begynt å skrante). da så jeg hun hadde vært innom profilen min mange ganger. og hadde hun vært innom profilen min mange ganger hvem vet hvor mye hun hadde vært der og tastet med andre gutter. jeg snakket aldri med henne om det.

for alt jeg vet kan det hende fyren du holdt på med har en god grunn (i det minste i hans øyne) til at han har vært logget inn.

Gjest fersk lærer
Skrevet

Enten er han fristet med "tilgengeligheten" av andre jenter, eller så er han ikke så veldig interessert i deg. Kanskje han bare kjedet seg og gikk inn på samme måte, som om han brukte FB -- bare for å se hva som skjer der. Kanskje han savner deg og leste gjennom gamle meldinger. Hvem vet?

Spar deg for beskymringer og slutt å kjekke om han var pålogget. Stol på det han sier og gjør da dere er sammen.

P.S. Er i samme situasjon (( Men vi dater ikke, bare blir kjent. Jeg er ikke der nå, men han bruker nettsiden fortsatt...

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Men hvordan vet du at han har vært pålogget hver dag hvis du ikke er inne på nettstedet selv? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Det kan hende de har et forum som han bruker helt uskyldig, eller han skriver med noen han kjenner, helt uskyldig. Lite sannsynlig, men det er jo noen muligheter.

Skrevet

Men hvordan vet du at han har vært pålogget hver dag hvis du ikke er inne på nettstedet selv? :klo:

Jeg har en falsk profil der :sjenert: , derfor vet jeg det. Medlemskapet hans i ferd med å gå ut, så kanskje han føler at han må ta en avgjørelse. Jeg håper det i allefall.

Skrevet

Jeg er sikkert litt naiv og tror for godt om folk, men jeg var altså inne og leste meldingsutvekslingen vår mange ganger de første mnd vi var sammen. Hadde riktignok deaktivert kontoen, men aktiverte den stadig for å kunne mimre litt. :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde blitt skeptisk, men hender jeg selv er innom for å se profilen til han jeg dater. F. Eks artig å lese gamle meldinger med nye øyne.

• Liker 1
Skrevet

hadde vel blitt litt skeptisk, men det er ikke nødvendigvis noe å frykte! Kanskje holder han kontakten med noen for å snakke helt vennskapelig - Det er fult mulig å finne VENNER og SAMTALEPARTNERE på slike sider :) Det kan være det er noe mer... men prøv å ikke bekymre deg. Hvis det bekymrer deg mye, får du heller spørre litt forsiktig og si at du bare ville forsikre deg. Hold oss oppdatert da!

Krysser fingrene for deg :klemmer:

Skrevet

Jeg har en falsk profil der :sjenert: , derfor vet jeg det. Medlemskapet hans i ferd med å gå ut, så kanskje han føler at han må ta en avgjørelse. Jeg håper det i allefall.

Hvorfor i huleste har du en falsk profil der? For å overvåke ham?

Skrevet

Dette lurte jeg på også!

Skrevet

Hmm, jeg dater en jeg møtte på Sukker, vi har vel ikke holdt på mer enn 2-3 uker. Likevel er det nok til at jeg ikke er på den siden! Har ikke deaktivert, vet ikke hvordan jeg gjør det, men har ikke vært inne elelr lest noen meldinger.

Kan ikke sjekke om han har vært inne uten å logge på selv, så håper på det beste :sjenert:

Skrevet

Smart å ikke stole på noen før man vet.

Skrevet

Hvis du har en falsk profil, så kan du jo sende ham en melding om at "jeg liker profilen din og vil vite mer om deg" og se hva han svarer? Hvis du får som svar: "Beklager, men jeg har funnet noen og er ikke tilgjengelig", så har du jo svaret ditt. Hvis ikke, så vet du det også...

• Liker 3
Skrevet

Haha...hjelpes. Snakk om å gjøre en fjær til 10 høns.

Hun er ingen stalker eller sjalu kontrollerende person, bare smart som ønsker å finne ut om fyren holder på med andre samtidig. Mtp hvor mange løgnere og utro folk det er der ute så er man DUM om man stoler 100% på mennesker, som man i tillegg kun har kjent i noen uker...

Tillit er alt i et forhold ja, men når forholdet er såpass nytt så er det greit å ha øynene litt åpne, og ikke være et blindt fjols.

Anyways;

jeg tror ikke at det har så mye å si at han fortsatt har profil der, han har bare ikke orket å slette den. Det er min antagelse.

• Liker 2
Skrevet

Hva med å sende han en flørtete melding fra den falske profilen? :P

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han bare kjedet seg og gikk inn på samme måte, som om han brukte FB -- bare for å se hva som skjer der.

Jeg tror det kan ligge noe her. Merker det selv, kan logge inn nesten som et ledd i dagens nettsveip, på samme måte som jeg titter innom fb, kg, hotmailen min... Blir bare en vane hos noen, tror jeg.

Samtidig er det ikke kult å se at han er pålogget titt og ofte heller. Jeg hadde én som jeg oppdaget det med, ble slutt etter et par mndr da. Men jeg så han var pålogget ofte, i et år etterpå, enda han hadde fått seg samboer i mellomtiden. Er ikke så kult nei.

Nå har jeg en liten dateperiode med en fyr fra nett, og har latt være å logge inn siste uka bare fordi jeg ikke har interesse av andre der inne nå - så hvorfor skal jeg være der? Mailene vi sendte til hverandre har jeg kopiert ut, så jeg kan titte på dem når som helst. ;)

Skrevet

Haha...hjelpes. Snakk om å gjøre en fjær til 10 høns.

Hun er ingen stalker eller sjalu kontrollerende person, bare smart som ønsker å finne ut om fyren holder på med andre samtidig. Mtp hvor mange løgnere og utro folk det er der ute så er man DUM om man stoler 100% på mennesker, som man i tillegg kun har kjent i noen uker...

Tillit er alt i et forhold ja, men når forholdet er såpass nytt så er det greit å ha øynene litt åpne, og ikke være et blindt fjols.

Anyways;

jeg tror ikke at det har så mye å si at han fortsatt har profil der, han har bare ikke orket å slette den. Det er min antagelse.

Nice try. Selvsagt er hun stalker og kontrollerende når hun oppretter en falsk profil på et datingsted. Normale mennesker gjør ikke slikt. Hvem faen kjører fake profil på slike steder egentlig? Kan neppe være gode i hodet de som gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...