Gelica Skrevet 27. september 2011 #1 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg vurderer å kjøpe meg vaskehjelp. Huset er på 110m2 så det er ikke så stort, men jeg vil heller ha den tiden jeg bruker på å støvsuge, vaske gulv, kjøkken, bad, tørke støv, vaske vinduer osv..... med familien min. Hva koster det (ca) hvor lenge er de der per gang, hva gjør de og er du fornøyd med servicen/kvaliteten på arbeidet? Må man rydde vekk alt så samtlige flater er tomme eller kan lysestaker, blomster o.l. stå? Jeg bor i Eidsvoll kommune så fint med tilbakemeldinger fra dere med erfaringer i akershusområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 27. september 2011 #2 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg har ikke vaskehjelp, men jobbet som det en stund da. Jobbet i et 3-etasjers hus (omtrent like stort som to hus) hver torsdag og fikk ca 2500 i mnd for å vaske der. De satte ikke vekk ting eller sånn, jeg ryddet for de og vasket pyntegjenstandene og sånn. Var der ca 3-5 timer (noen ganger ville de f.eks. at jeg skulle vaske inni skapene deres osv, så da var jeg litt lenger. Men jeg vasker veldig fort da Men de var fornøyd ihvertfall. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 27. september 2011 #3 Del Skrevet 27. september 2011 Bestemor hadde vaskehjelp en kort periode og hun betalte 120 kr i timen. Prisen var grei, men hun var ikke fornøyd med vaskinga hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 27. september 2011 #4 Del Skrevet 27. september 2011 Kommer vel litt an på om det er svart betalt eller ei. Og hvordan registrer man det i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 1. oktober 2011 #5 Del Skrevet 1. oktober 2011 Mamma har en, svart. Hun kommer en gang annenhver uke og vasker alt, bruker ca. 3 timer og da betaler hun 500,-. Hele nabolaget bruker henne og alle er visst fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest najki Skrevet 1. oktober 2011 #6 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg hadde vaskehjelp, men sa henne opp nå nylig. Syntes ikke hun vasket bra nok, og overså helt opplagte plasser. Vi betalte 200 kroner/timen og hun brukte 2 timer, 2 ganger i måneden. Jeg er nå på utkikk etter ei ny ei. Derfor, er det noen i Trondheimsområdet som vet av noen som vasker bra, send meg gjerne en liten beskjed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shinypearl Skrevet 1. oktober 2011 #7 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg kan gjerne hjelpe med husvask i Oslo og Bærum:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signe425 Skrevet 2. juli 2012 #8 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg åpner denne tråden igjen.. Har ett hus på ca 140kvm og har veldig lyst på hjelp til husvask 2ganger i mnd. Bor på Sotra 20 min fra Bergen.... Noen der ute som som har en de kan anbefale eller som vil kan/vil vaske hos oss.. Gi meg gjerne en lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 3. juli 2012 #9 Del Skrevet 3. juli 2012 Kommer vel litt an på om det er svart betalt eller ei. Og hvordan registrer man det i så fall? http://www.kemnerkontoret.oslo.kommune.no/arbeidsgiver/oppgaver_og_betaling/lonnsarbeid_i_hjemmet/ Enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 3. juli 2012 #10 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg skulle gjerne hatt vaskehjelp! Men dilemmaet mitt er hvor jeg skal være når vaskehjelpen er her. Jeg vil helst være ute av huset da, men skal jeg det, må jeg jo kjenne henne litt først. Kan jo ikke overlate alle sakene våre til en person jeg ikke vet noe om. Her jeg bor finnes det ikke firma som driver med sånt, kun private, og da særlig fra Litauen. Prøvde vaskehjelp en gang, hun vasket godt, men kunne ikke et ord norsk, og knapt nok engelsk. Det var deilig å få rent hus uten å måtte vaske selv, men jeg måtte jo være der, og følte meg ikke helt bra av å se på at andre vasket etter oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå