Gjest fjosa Skrevet 29. september 2011 #21 Skrevet 29. september 2011 Tenner veldig på tanken, men sliter litt med gjennomførelsen. Blir toppen et par ganger i året her også.
MarianneE Skrevet 29. september 2011 #22 Skrevet 29. september 2011 Nei, aldri. Enveiskjørt gate! Enig i den...
muesli Skrevet 29. september 2011 #23 Skrevet 29. september 2011 (endret) Eg ser på analsex som meir enn bare penetrasjon med penis, så me har det ganske ofte. Kanskje annenkvar gang? Fingre og leketøy, både utenpå og inni. Penetrasjon med penis skjer ikkje like ofte. Endret 29. september 2011 av muesli_5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #24 Skrevet 29. september 2011 Joda, gjerne 4-6 ganger pr uke. Men det skal for ordens skyld opplyses at jeg er homse og samboer med verdens deiligste ! 2
billcat Skrevet 29. september 2011 #25 Skrevet 29. september 2011 Søndag morgen er fast 'snabbis bak' dag, men det blir gjerne flere ganger i uken enn det og.
Gjest HunterLady Skrevet 29. september 2011 #26 Skrevet 29. september 2011 Hadde det ofte før, men jeg sliter litt med at det ofte gjør sabla vondt for tida. Blir supersår og det er ikke godtvondt på samme måte som før. Håper det gir seg snart, for det finnes ikke deilig når det skal være på den måten. Men minst 1 gang i uka. Kan ikke stoppe.
Marihata Skrevet 30. september 2011 #27 Skrevet 30. september 2011 Tja, et par ganger i havåret, og jeg liker det i grunn veldig godt, så kunne tenkt meg å ha det oftere. Men er så redd for at det ikke skal være rent baki der....så må liksom være helt sikker før jeg lar kjæresten min nærme seg bak der :gjeiper: Noen tips om dette? 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #28 Skrevet 30. september 2011 I snitt kanskje 1 x pr uke kanskje? Litt opp og ned, som sexlivet generelt. Skjer vel helst når vi begge er opplagte og kåte, blir sjelden når vi bare ønsker en kjappis før vi sovner. Har ingen problemer med sårhet. Bruker masse glidemiddel.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #29 Skrevet 30. september 2011 For min del krever det litt planegging, typen min har en stor kuk, og jeg må ha tømt systemet før noe sånt kan gjøres.. han (og jeg) kan bli voldsomme, og jeg nekter å oppleve at det går galt.. har mange venninner som har driti seg ut, bokstavelig talt. Så jeg tømmer meg gjerne om jeg vet at vi begge har overskudd og det f eks er 2 dager siden vi har sett hverandre og er sprengkåte 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 30. september 2011 #30 Skrevet 30. september 2011 Vi har hatt det to ganger. Jeg synes det er ubehagelig og vondt, så jeg vil ikke. Noe typen heldigvis respekterer.
Sissa Skrevet 30. september 2011 #31 Skrevet 30. september 2011 Har det kanskje en gang hvert tredje mnd eller noe. Syns ikke så mye om det jeg!
minipusen Skrevet 1. oktober 2011 #33 Skrevet 1. oktober 2011 Tja, et par ganger i havåret, og jeg liker det i grunn veldig godt, så kunne tenkt meg å ha det oftere. Men er så redd for at det ikke skal være rent baki der....så må liksom være helt sikker før jeg lar kjæresten min nærme seg bak der :gjeiper: Noen tips om dette? Om man skal der bak, så må man også være klar over hva hullet egentlig brukes til og at det ikke er rent så himla langt inn. Bruk kondom, ta en dusj etterpå. Om du ønsker å tømme deg helt før penetrering, så kan dere jo prøve dere litt fram og leke med enema. Det går kort ut på at man fylles opp med (lunkent) vann bak og ergo skyller tarmen innenfra. Her er det analt hver gang vi møtes (hvilket dessverre ikke er så ofte pga avstand), da det er et stort kick for ham. Leketøy, fingre, penetrering.
FrankDrebin Skrevet 3. oktober 2011 #34 Skrevet 3. oktober 2011 Nei. Der er jeg og min kjære helt enige, heldigvis. For all del, de som liker sånt må få kose seg med det, men jeg synes tanken er motbydelig.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #35 Skrevet 5. oktober 2011 Har det ganske så ofte. Er singel, men har to jeg møter av og til, og begge elsker det. Så lenge man har bra med glid, er det utrolig deilig, og jeg opplever ikke at det blir sårt eller særlig ømt.
Gjest Katten. Skrevet 5. oktober 2011 #36 Skrevet 5. oktober 2011 Blir ikke sååå ofte. Jeg er virkelig ikke designet for å kjøre der bak - stakkars jenta er jo ødelagt i flere dager etterpå.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #37 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg er helt i starten av et nytt forhold, og vi har ikke helt kommet der på lista ennå.... Men jeg gleder meg til å spørre om han vil prøve
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå