AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Jeg er i et nytt forhold som er topp på alle måter. Sexen er bedre enn jeg har opplevd i tidligere forhold, og vi eksperimenterer og utfordrer hverandre. Jeg hadde ikke testet analsex før dette forholdet, i motsetning til ham. Etter litt testing gir analsex meg mye. Men - det er ikke å legge skjul på at man "kjenner det" noen timer etterpå, og at det også av og til kan kjennes litt sårt/ømt. Selv om jeg har lyst, merker jeg derfor at det er vanskelig ha analsex flere dager på rad, og det blir derfor kanskje bare 1 gang i uka. Hva med dere?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Vi treffes bare i helgene, og det blir som regel en gang per helg. Ellers blir man sår, som du sier.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Jeg er i et nytt forhold som er topp på alle måter. Sexen er bedre enn jeg har opplevd i tidligere forhold, og vi eksperimenterer og utfordrer hverandre. Jeg hadde ikke testet analsex før dette forholdet, i motsetning til ham. Etter litt testing gir analsex meg mye. Men - det er ikke å legge skjul på at man "kjenner det" noen timer etterpå, og at det også av og til kan kjennes litt sårt/ømt. Selv om jeg har lyst, merker jeg derfor at det er vanskelig ha analsex flere dager på rad, og det blir derfor kanskje bare 1 gang i uka. Hva med dere? Det har vi aldri hatt. Jeg føler han har litt for stort utstyr til at jeg vil være med på det. 1
Rimmern Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Jeg tror en gang i uken er helt greit. Husk at det er en muskel som strengt tatt ikke er laget for puling. 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Har det vel et par ganger i måneden her. Det krever litt forberedelse og i hverdagene blir det oftest noen deilige kjappiser. Når vi setter av litt tid, er analsex en naturlig del av pakken. Tenker egentlig hver gang at dette er deilig, dette må vi gjøre oftere. 1
Gjest Raindrops Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 (endret) Blir vel én gang i uken eller mindre. Sjeldent mer enn det, men det hender jo. Jeg har egentlig aldri vært spesielt plaget med ømhet, bare rett etterpå, men det er en god smerte. Endret 28. september 2011 av Raindrops 1
spinnwild Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Med min forrige sexpartner kunne vi ha analsex 2-3 ganger i uken (møttes ikke oftere - pulevenner), men han hadde ganske liten penis da (så liten at jeg ikke fikk noe ut av vaginalt samleie). I mitt nåværende forhold (romantisk) har vi ikke prøvd analsex en gang, tror jeg er redd for å miste de gode minnene. Han er nesten for stor for musa mi, så rumpen får han holde seg unna
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Nå er nok jeg litt over middels glad i analsex, men hos oss gjør vi det kanskje i snitt 2-3 ganger i uka. Blir ikke sår eller øm, men det er ikke alltid jeg føler meg "klar". Får de sterkeste orgasmene analt, gjerne samtidig med at jeg fingrer klitten.
micromaya Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Ca èn gang i uka. Kjæresten hadde aldri prøvd det før han traff meg, så det er fortsatt litt nytt for ham. Jeg digger det, og det virker som om han liker det bedre og bedre han og
frøken_tralala Skrevet 28. september 2011 #12 Skrevet 28. september 2011 Nei, aldri. Enveiskjørt gate! 1
Djungelvrål Skrevet 28. september 2011 #13 Skrevet 28. september 2011 Man merker at det ikke er naturlig ja!!! Sjelden. Kanskje et par ganger i året, må nesten være full ellers klarer jeg ikke slappe av.
von Skrevet 28. september 2011 #18 Skrevet 28. september 2011 Nå har jeg ikke fast partner, så da blir det ikke så ofte, men sist jeg var i et forhold hadde vi analsex ca 1-2ganger i uka
Nussa Skrevet 29. september 2011 #19 Skrevet 29. september 2011 Jeg hadde en pulevenn fra 8 klasse til 10 klasse og vi hadde analsex 2-3 ganger i uken, jeg ble litt øm men kan ikke huske jeg ble sår! men den dag i dag er jeg Forlovet men med han tørr jeg ikke, vi har lyst og han har spurt men jeg er så skeptisk til det :S jeg tror det er fordi han har ganske stort utstyr jeg klarer aldri kvinne meg opp til det
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #20 Skrevet 29. september 2011 Får vel strengt tatt ikke til å ha ren analsex i form av penetrering - det sier bare totalt stopp ved lukkemuskelen. Men blir jo andre alternativer i forbindelse med baki der - og det er om dagen stort sett hver gang. Altså noen ganger i uken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå