Gjest WendyClear Skrevet 27. september 2011 #21 Skrevet 27. september 2011 Denne metoden forutsetter at hunden får mat to ganger om dagen. Gi henne tørrfor, og om hun ikke spiser det innen kanskje 15 min, så tar du det bort og setter det i kjøleskapet. Om kvelden når hun skal ha mat igjen, så gir du henne maten hun skulle spist til frokost. Hun kommer til å spise om hun er sulten, så det er bare barnefakter. Hvorfor setter du det i kjøleskapet? Da må jo resten av din egen mat lukte forferdelig etterhvert...
Gjest WendyClear Skrevet 27. september 2011 #22 Skrevet 27. september 2011 Har du prøvd å bytte för? Vår hund ble veldig kresen og spiste ikke før vi kunne høre magen hans rumle. Vi byttet för (først og fremst på grunn av kløen hans) og nå spiser han som bare det. Tror ikke det er så lurt å drive å stæsje opp maten dersom hunden ikke vil ha mat. Dette fører jo bare til at hunden ikke vil ha mat uten stæsj på. Noen hunder sleiker også bare opp det som ligger på toppen og lar tørrföret ligge.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #23 Skrevet 27. september 2011 Har du prøvd å bytte för? Vår hund ble veldig kresen og spiste ikke før vi kunne høre magen hans rumle. Vi byttet för (først og fremst på grunn av kløen hans) og nå spiser han som bare det. Tror ikke det er så lurt å drive å stæsje opp maten dersom hunden ikke vil ha mat. Dette fører jo bare til at hunden ikke vil ha mat uten stæsj på. Noen hunder sleiker også bare opp det som ligger på toppen og lar tørrföret ligge. ts her Har prøvd både Hills og Ekanuba. Hun vil ikke ha noen av de. Hun spiste Hills før hun dro til min søster og menn, men etter hun var det ville hun ikke ha Hills lengre. Så da prøvde jeg meg på Ekanuba, men det ville hun heller ikke ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå